  • Data: 2012-01-02 20:38:05
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > chyba nie rozrozniasz klasy systemow operacyjnych - Milenium to taki
    > unowoczesniony 98SE na sile. Windows 2000 to pierwsza generacja
    > unowoczesnionej wersji NT

    No właśnie odróżniam. Win2000 to pierwsza generacja NT5 - w porównaniu do
    NT4 to ogromna i powolna kobyła. I tak samo jest z Vistą jako NT6.0

    > patrz co napisalem wyzej (ost,zdanie)

    Napisałeś, że nie sprawdzałeś, a się mundrzysz.

    > a o jakich programach mowisz?
    > 1GB RAM dla XP w 90% wystarczy do poprawnej pracy, 1.5GB dla Win7 w
    > 90% nie wystarczy ;)

    Wystarczy.

    > Jak chcesz obecnie cos powazniejszego zrobic na Win7 to bez 8GB RAM
    > nie podchodz.

    Omatko, to czy ja powinienem swoje komputery zezłomować, bo mają tylko 4GB?
    Jakoś wszystko działa, nowe gry nawet.
    8GB? Kto ci sprzedał takie bajki?

    > mowa byla o systemach swiezo po instalacji

    No i po co ci taki, jak już sam antywirus go zarżnie?

    > na tablecie (GalaxyTab) ma 1GHz, na DesireZ mam 800MHz - recze Ci, ze
    > w 99% przypadkow to wystarczy i nie czuje potrzeby gwaltownej zmiany.
    >
    > Jezeli Tobie to nie wystarczy, to moze pora na optymalizacje systemu.
    > Wiesz jak to zrobic?

    Optymalizację androida? Nie wiem.. wymienić na coś innego?

    > google stawia minimalne wymagania - ale uzytkownicy chca miec
    > smartfona za 500pln, wiec producenci pchaja robocika w byle szmelc -
    > a potem jest narzekanie, ze to takie gowno.

    No to w końcu stawia czy nie stawia? Hujawej bezprawnie te telefony montuje
    czy Google ma tanie niskie wymagania co do jakości swych nośników
    reklamowych?