  • Data: 2012-01-02 22:11:45
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: AL <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-02 21:38, Skrypëk pisze:

    > No właśnie odróżniam. Win2000 to pierwsza generacja NT5 - w porównaniu
    > do NT4 to ogromna i powolna kobyła. I tak samo jest z Vistą jako NT6.0

    ale Windows 2000 przetrwal pare lat i byl dobrym nastepca NT - zwlaszcza
    od SP2

    Millenium nie spopularyzowal sie wcale - ludzie dalej woleli starszy
    98SE - podobnie jak woleli XP od Visty (stad zawsze mogles zrobic
    downgrade do XP kupujac komp z preinstalowana Vista - i wymusili ten
    stan rzeczy na M$ wlasnie uzytkownicy - glownie biznesowi. Ale skoro
    byles zwyklym zjadaczem - to M$ wcisnal Ci ta Viste).

    > Napisałeś, że nie sprawdzałeś, a się mundrzysz.

    nie sprawdzalem czego?

    > Wystarczy.

    no chyba Tobie jak uzywasz notatnika
    bo juz jak uzyjesz przegladarki a wnij pare zakladek z apletami
    flesjowymi to juz wesolo nie bedzie.
    A to dopiero przeglarka - a gdzie reszta?

    > Omatko, to czy ja powinienem swoje komputery zezłomować, bo mają tylko
    > 4GB? Jakoś wszystko działa, nowe gry nawet.
    > 8GB? Kto ci sprzedał takie bajki?

    widac jak malo wiesz (zreszta skoro WinME porownujesz do Win2000)

    W codziennej pracy mam 32GB i to nie jest duzo (czasami uzywam stacji z
    96GB i wiecej). 8GB to juz normalnosc w laptopie do pracy.
    Syn - aby zagrac w dobre wspolczesne gierki wymaga juz by jego komputer
    mial 8GB - a ma dopiero 11lat.
    Wszystko zalezy co robisz i na jakim poziomie - jesli zadawalasz sie
    snajperem - to owszem - 4GB wydaje Ci sie, ze to duzo.

    > No i po co ci taki, jak już sam antywirus go zarżnie?

    bo trzeba wiedziec, ktorego antywirusa uzywac i jak go skonfigurowac

    > Optymalizację androida? Nie wiem.. wymienić na coś innego?

    poglebiasz sie w swej nieswiadomosci i niewiedzy ...

    > No to w końcu stawia czy nie stawia? Hujawej bezprawnie te telefony
    > montuje czy Google ma tanie niskie wymagania co do jakości swych
    > nośników reklamowych?

    nie pracuje w Google by Ci dokladnie na to pytanie odpowiedziec, ale
    wymagania sprzetowe stawia (by uzyskac np. dostep do marketu).
    Co do reszty - producenci produkuja to co chce rynek. A ze kazdy chce
    miec mocnego wypasionego smartfona za 1pln w promocji, placac po
    30pln/mc rachunki - to co sie dziwisz i masz pretensje.
    Powiedz jakiego telefonu a androidem uzywales i dlaczego wybrales
    wlasnie jego (bo na razie nie odslaniasz wlasnych kart)