  • Data: 2022-05-25 17:37:45
    Temat: Re: [media] Gersdorf i wypadek
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek-23-maja-2022 o 14:18, J.F pisze:
    > A kierowca zaskoczony widokiem raczej wiecej namiesza niz powie..

    Gdyby wrak przeleciał mi przed maskę NA PEWNO BYM SIĘ ZATRZYMAŁ.

    Moje zeznanie może kogoś niesłusznie posądzonego (tak się zdarza)
    uratować przed więzieniem.

    To są poważne sprawy.

    Nie mierz innych swoją miarą.

    Gdyby wrak był za mną kilkaset metrów moje zeznania nic by nie dały bo
    nie mógłbym określić np. miejsca.

    Ale w omawianym przypadku ZATRZYMAŁBYM SIĘ i zeznawał.