-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Michał Gut <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
Date: Mon, 13 Jun 2011 00:01:13 +0200
Organization: WSISiZ
Lines: 13
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <it3cv8$uh6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it0mti$4a4$1@news.onet.pl>
<it11e5$e2b$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it1vnc$hvb$1@mx1.internetia.pl>
<it22iu$tkk$1@news.onet.pl> <4df49656$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<it2lb5$i8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<4df4ebec$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
<it2qf8$kuc$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it2qmt$fs6$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ns2.knc.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1307916072 31270 85.219.142.9 (12 Jun 2011 22:01:12
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Jun 2011 22:01:12 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375112
[ ukryj nagłówki ]> Nie wzmacniane, tylko klasy min. 8.8
> 5.6 sprzedawane powszechnie nie maja zastosowania w technice
> motoryzacyjnej, wlasciwie stosuje sie je tylko na budowie.
> Zawiecha i kluczowe el. silnika czesto sa skrecana 10.9, lub 12.9
> Najpowazniejszym bledem chajchlerzy (r) jest skrecanie wszystkiego "az sok
> pusci".
skrot myslowy - wzmacniane napisalem bo sklep w ktorym to kupowali ma tylko
5.8 i 8.8:)
5.8 z ocynkiem galwanicznym a 8.8 to te rdzolapy:)
co do skrecania na rure to sie zgadzam w calej rozciaglosci
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.11 00:04 Michał Gut
- 13.06.11 00:04 Michał Gut
- 13.06.11 00:28 to
- 13.06.11 00:38 Michał Gut
- 13.06.11 00:52 to
- 13.06.11 00:56 Michał Gut
- 13.06.11 01:04 to
- 13.06.11 01:18 J.F.
- 13.06.11 01:29 marek
- 13.06.11 11:34 Antek
- 13.06.11 12:08 BrunoJ
- 13.06.11 12:11 Cavallino
- 13.06.11 13:24 Michał Gut
- 13.06.11 13:26 Michał Gut
- 13.06.11 14:09 BrunoJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112