-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!.POSTE
D!not-for-mail
From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
Date: Sun, 12 Jun 2011 15:41:55 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 16
Message-ID: <it2fn4$5s0$1@dont-email.me>
References: <it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it0mti$4a4$1@news.onet.pl>
<it11e5$e2b$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it1vnc$hvb$1@mx1.internetia.pl>
<it22iu$tkk$1@news.onet.pl> <4df49656$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<it275c$lvg$1@dont-email.me> <it2ff3$a4r$1@news.onet.pl>
Reply-To: Andy Niwiński <a...@i...pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 12 Jun 2011 13:41:56 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx04.eternal-september.org; posting-host="pqGZd6C5kSMtwT/ofvjKNA";
logging-data="6016";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19m1Ig0JOVoOwnKqZmdYjDq"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16543
In-Reply-To: <it2ff3$a4r$1@news.onet.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
Cancel-Lock: sha1:6FFGeRS7aMstnuaGGgBTigjaEqQ=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375052
[ ukryj nagłówki ]
"MarcinJM" <m...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:it2ff3$a4r$1@news.onet.pl...
>W dniu 2011-06-12 13:15, Andy Niwiński pisze:
>> żarówki wyminiamy czasami TRZY razy w m-cu.
>
> Straszne. To wina makaroniarzy!
> ;)
>
Akurat tu ironia nie zadziałała, bo oprócz żąrówek to wyminiali jakiś moduł
chyba z pięć razy, aby żarówki sie nie paliły. Wada elektryki. No to kto ją
projektował, jak nie makaroniarze? No chyba, że zatrudniają inżynierów po
polibudzie w Ałma-Acie.
:)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.11 16:08 cbnet
- 12.06.11 16:39 J.F.
- 12.06.11 16:48 Cavallino
- 12.06.11 17:16 Michał Gut
- 12.06.11 17:17 Michał Gut
- 12.06.11 18:40 Cavallino
- 12.06.11 18:44 Toshi
- 12.06.11 18:45 Michał Gut
- 12.06.11 18:49 MarcinJM
- 12.06.11 18:53 to
- 12.06.11 20:12 marek
- 12.06.11 22:32 J.F.
- 12.06.11 22:38 J.F.
- 12.06.11 23:20 marek
- 12.06.11 23:57 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112