  • 11. Data: 2013-11-11 14:28:53
    Temat: Re: [mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-11 14:10, J.F. pisze:
> [...]
    3/D_007_0005954.pdf

    > Ale jako dokladka do abonamentu bywa po znizkowej cenie.
    > http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/abonam
    ent/multimedialna/bez-telefonu-nowa
    > Abo 50zl, grupa 4 osob 2 zl.

    Bywa, po zniżkowej, LOL. Jeszcze trzeba podpisać glejt na 24 miesiące.
    Normanie tylko brać :P

    > A 2000 minut na numer ... chyba wystarczy w przecietnej rodzinie ?

    Hmmm, to jakaś godzina dziennie - a gdzie rozmowy poza rodzinę? No,
    Sponsor ma w tej taryfie no limit, a reszta?

  • 12. Data: 2013-11-11 15:17:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 14:28:53 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    3/D_007_0005954.pdf

    ent/multimedialna/bez-telefonu-nowa

    > Bywa, po zniżkowej, LOL. Jeszcze trzeba podpisać glejt na 24 miesiące.

    A w Play to tak bez zobowiazan ?
    Poza tym, ceny takie ze przez 24 miesiace raczej bardzo nie spadna.

    Aczkolwiek numer przenioslem wlasnie z powodu glejtu :-)

    > Hmmm, to jakaś godzina dziennie

    A co Ty - mieszkasz osobno i codziennie nawijasz godzine z rodzina ?

    >- a gdzie rozmowy poza rodzinę? No,

    A co - w Play to za darmo ?

    > Sponsor ma w tej taryfie no limit, a reszta?

    A jak niedawno sugerowalem przenosiny do marki oferujacej no limit, to
    sie oburzales, jakze to tak, kazdemu taki sam abonament ?
    A teraz co - wszyscy potrzebuja no limit ? :-P

    J.

    P.S. Zaciekawic moze Fri na karte - rozmowy do t-mobile za darmo.
    I znow gorka zacznie sie tworzyc :-)

  • 13. Data: 2013-11-11 16:12:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-11 15:17, J.F. pisze:

    ent/multimedialna/bez-telefonu-nowa

    > A w Play to tak bez zobowiazan ?

    Skoro prepaid to bez. No, ale abonament za 29zł za 12 miesięcy to
    raczej tez zdecydowanie mniej niż 50zł/24miesiące.

    > Poza tym, ceny takie ze przez 24 miesiace raczej bardzo nie spadna.

    Spadną, nie spadną, umowa na 24 miesiące - to długo.

    > Aczkolwiek numer przenioslem wlasnie z powodu glejtu :-)

    A ja jestem zasadniczo abonamentowcem, a numer przenosiłem z
    racji zbyt wysokich cen, długich umów i fatalnych warunków
    przy propozycji przedłużenia. Za kolejnym razem podziękowałem.

    > A co Ty - mieszkasz osobno i codziennie nawijasz godzine z rodzina ?

    Ja? Nie, ja z natury mało przez telefon rozmawiam, ale tu nie chodzi
    konkretnie o mnie, a generalne właśnie o ograniczenie tylko do kilku
    numerów w tej samej sieci. Zdecydowanie lepiej mieć bez ograniczeń
    w swojej sieci. To naprawdę działa.

    > A co - w Play to za darmo ?

    Za jakie darmo? Bezpłatne w sieci, bez limitu minut.

    > A jak niedawno sugerowalem przenosiny do marki oferujacej no limit, to
    > sie oburzales, jakze to tak, kazdemu taki sam abonament ?

    Najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś, a wręcz śmiem twierdzić, że
    dobrze, tylko kota ogonem wykręcasz. Niczego takiego nie pisałem.

    > A teraz co - wszyscy potrzebuja no limit ? :-P

    Nie wszyscy potrzebują no limit i tak naprawdę te tanie oferty no limit
    to zazwyczaj jakieś niszowe sieci, ponieważ jest grupa ludzi, która
    koniecznie tego chce i już. Udział w rynku niewielki.
    Bardziej się liczą rozmowy bez limitu we własnej sieci, a na resztę
    powinien wystarczyć abonament, czy doładowania w prepaidach.

    > P.S. Zaciekawic moze Fri na karte - rozmowy do t-mobile za darmo.

    Się szarpnęli :> Oferta jak oferta, nic ciekawego.

    > I znow gorka zacznie sie tworzyc :-)

    Górka się tworzy tylko wtedy, kiedy ludzie korzystają z telefonu
    w bardzo ograniczony sposób.

  • 14. Data: 2013-11-11 16:48:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 16:12:16 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    ent/multimedialna/bez-telefonu-nowa

    > Skoro prepaid to bez. No, ale abonament za 29zł za 12 miesięcy to
    > raczej tez zdecydowanie mniej niż 50zł/24miesiące.

    Ale tylko jeden w calej grupie. Zreszta to przyklad, pewnie da sie
    znalezc inne, gdzie grupa tez tansza.

> [...]
    > racji zbyt wysokich cen, długich umów i fatalnych warunków
    > przy propozycji przedłużenia. Za kolejnym razem podziękowałem.

    Jak wypowiedzialem to sie pojawila przyzwoita oferta :-P
    I moze bym nawet skorzystal, ale najpierw sie zastanawialem czy 18mc
    to nie za dlugo, potem oni sie wycofali, i pozostalo sie wyniesc :-)

    > Ja? Nie, ja z natury mało przez telefon rozmawiam, ale tu nie chodzi
    > konkretnie o mnie, a generalne właśnie o ograniczenie tylko do kilku
    > numerów w tej samej sieci.

    Taka byla przeciez czyjas propozycja. "Jesli glownie rozmawiasz z
    rodzina ...". Trzeba by przeliczyc szczegolowo, ale taka propozycja
    za 2 zl nie wydaje mi sie zla. I ograniczenie do 2000 minut nie zmieni
    mojego zdania :-)

    > Zdecydowanie lepiej mieć bez ograniczeń w swojej sieci. To naprawdę działa.

    A potem sie okazuje ze wiekszosc znajomych jest w W3, i darmo w Play
    daje niewiele wiecej niz siec rodzinna z limitem 2000m na numer :-P

    Dzieciaki moga juz miec inne zdanie ...

    > Za jakie darmo? Bezpłatne w sieci, bez limitu minut.

    A poza Play ?

    > Najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś, a wręcz śmiem twierdzić, że
    > dobrze, tylko kota ogonem wykręcasz. Niczego takiego nie pisałem.

    ">> Średnio mnie interesuję inne nazwy, jeżeli dana usługa jest
    > Ale jesli celujesz w oferte bez limitu do wszystkich, to przestaje
    > miec to znaczenie :-)

    Bardzo mi przykro, ale ma to znaczenie, ponieważ nie każdy
    będzie korzystał z abonamentu za 29zł i do tego może mieć
    inne wymagania, które w tych taryfach są średnio sensowne.
    Jedna taryfa dla wszystkich, u jednego operatora, w jednej sieci
    (czasem marka zwanej)? Żart jakiś :>"

    Zart jakis ? :-P

    > Nie wszyscy potrzebują no limit i tak naprawdę te tanie oferty no limit

    Przyznaje ze malo osob potrzebuje np limit, ale przed chwila sie na
    limity oburzales, i no limit chwaliles :-P

    > to zazwyczaj jakieś niszowe sieci, ponieważ jest grupa ludzi, która
    > koniecznie tego chce i już. Udział w rynku niewielki.

    A odkad to klient dyktuje warunki ?
    Grupa ludzi ktora koniecznie tego chce jest pewnie od poczatku
    telefonii, tylko operatorzy im jakos nie dali.
    Z rok temu wyskoczyly te taryfy w glownych sieciach, po umiarkowanej
    cenie, a teraz to smiem twiedzic ze lapia klientow niewiele gadajacych
    - bo ci co wiele gadali, to byliby zadowoleni z abo za 80 zl :-)

    > Bardziej się liczą rozmowy bez limitu we własnej sieci,

    A to juz zalezy. Dla jednych mniej, dla innych bardziej, wielu mogloby
    miec z limitem ..

    A po zmniejszeniu MTR coraz mniejsze znaczenie ma w ktorej sieci.

    > Się szarpnęli :> Oferta jak oferta, nic ciekawego.

    Zdanie wyzej wychwalasz "bez limitu w sieci", a tu dostajesz i "nic
    ciekawego :-P

    > Górka się tworzy tylko wtedy, kiedy ludzie korzystają z telefonu
    > w bardzo ograniczony sposób.

    Np. dzwonia glownie do rodziny, a siec im podarowala darmowe w sieci
    :-P

    J.

  • 15. Data: 2013-11-11 18:53:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-11 16:48, J.F. pisze:
    ent/multimedialna/bez-telefonu-nowa

    > Ale tylko jeden w calej grupie.Zreszta to przyklad, pewnie da sie
    > znalezc inne, gdzie grupa tez tansza.

    No właśnie to wszystko nie - w Play nie musi być jeden w grupie
    i wskazywać kto może z tej samej sieci dzwonić i korzystać z limitu
    2000 minut, tylko mają to wszyscy, niezależnie od taryfy itd.
    Znaczy można znaleźć taryfę, gdzie się płaci za rozmowy w sieci,
    ale to już inna para kaloszy.

> [...]
    > rodzina ...". Trzeba by przeliczyc szczegolowo, ale taka propozycja
    > za 2 zl nie wydaje mi sie zla. I ograniczenie do 2000 minut nie zmieni

    Hmmm, podałeś ją w odpowiedzi na ofertę z nielimitowanymi rozmowami w
    Play. Nie, oferta T-Mobile o której piszesz to zdecydowanie gorsza
    oferta, nawet nie ma o czym dyskutować specjalnie.

    > A potem sie okazuje ze wiekszosc znajomych jest w W3, i darmo w Play
    > daje niewiele wiecej niz siec rodzinna z limitem 2000m na numer :-P

    Jak już pisałem, na resztę są minuty z abo, z doładowań itd.
    Zresztą kiepskiego argumentu użyłeś, ponieważ liczba abonentów w Play
    jest spora i Twój argument padnie w przedbiegach. "W rodzinie" działa
    tylko na te wybrane, a jak dzwonisz na dowolny inny numer to płacisz.
    W Play "w rodzinie" będzie bez limitu i dodatkowo na innych, którzy są
    również w Play. W tej ofercie którą zaproponowałeś to niestety sporo
    drożej itd.

    > Dzieciaki moga juz miec inne zdanie ...

    Jasne, zerknij sonie na torciki abonenckie - zobaczymy jak jest
    rynek podzielony ...

    > A poza Play ?

    Zapłacić trzeba, to chyba oczywiste. No chyba, że sobie
    człowiek co dokupił :)

    (...)
> [...]
    > inne wymagania, które w tych taryfach są średnio sensowne.
    > Jedna taryfa dla wszystkich, u jednego operatora, w jednej sieci

    Tak, żart i próba odwracania kota ogonem. Mowa była o niszowych
    ofertach (jakiej Heya, nju) za 29zł bez limitu do wszystkich,
    a nie o rozmowach dwukierunkowych, czyli ci inni do np. nju,
    co jest przedmiotem tej dyskusji. Jaki procent abonentów ma
    do nju bez limitu, a jaki do Play?

    > Przyznaje ze malo osob potrzebuje np limit, ale przed chwila sie na
    > limity oburzales, i no limit chwaliles :-P

    Bredzisz - na nic się nie oburzałem i nie chwaliłem ofert no limit.
    Twierdziłem za to, że niszowe tanie oferty no limit do wszystkich (te
    Twoje za 29zł) to kiepska oferta i mało sensowne rozwiązanie dla wielu
    osób, natomiast inaczej wygląda kwestia możliwości wykorzystania
    ofert bez ograniczeń we własnej sieci w sensowny sposób.

    > A odkad to klient dyktuje warunki ?

    Klient warunków nie dyktuje - rynek je dyktuje. Co zresztą ładnie
    widać.

    > Grupa ludzi ktora koniecznie tego chce jest pewnie od poczatku
    > telefonii, tylko operatorzy im jakos nie dali.

    Cieszę się, że w końcu to zauważyłeś.

    > Z rok temu wyskoczyly te taryfy w glownych sieciach, po umiarkowanej
    > cenie,

    Z rok temu? Żart jakiś. Do tego nie w głównych sieciach. Główne sieci
    mają jakaś alternatywę, ale to inna para kaloszy.

    > a teraz to smiem twiedzic ze lapia klientow niewiele gadajacych
    > - bo ci co wiele gadali, to byliby zadowoleni z abo za 80 zl :-)

    A ja śmiem twierdzić, że tkwisz w błędzie. Ludzie jednak pieniądze
    liczą, a jak komuś da się coś wcisnąć, to są to ludzie którym da się
    coś wcisnąć, a nie niewiele gadający.

    > A to juz zalezy.

    Jakoś tak niespecjalnie - jak masz rodzinę itd. to jednak
    liczą się te we własnej sieci, czy oferty "w rodzinie".

    > Dla jednych mniej, dla innych bardziej, wielu mogloby
    > miec z limitem ..

    Jeżeli mają bez limitu za te same pieniądze to jednak lepiej
    mieć bez limitu we własnej +100 minut do innych, niż 150 minut
    do wszystkich.

    > A po zmniejszeniu MTR coraz mniejsze znaczenie ma w ktorej sieci.

    Po wyrównaniu MTR, a nie zmniejszeniu. W której sieci ma znaczenie
    z racji ofert przez sieć prezentowanych. Pomijam chwilowo kwestie
    stricte techniczne itd.

    > Zdanie wyzej wychwalasz "bez limitu w sieci", a tu dostajesz i "nic
    > ciekawego :-P

    Nie wychwalam, a stwierdzam fakty. Frii to nic ciekawego, ot oferta,
    która wymaga pewnej wiedzy, by skorzystać z różnych możliwości.
    Zresztą przyjrzyj się dokładnie:
    "W jednym czasie możesz mieć aktywną jedną wybraną przez siebie opcję."

  • 16. Data: 2013-11-11 20:24:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 18:53:15 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Hmmm, podałeś ją w odpowiedzi na ofertę z nielimitowanymi rozmowami w
    > Play.

    Tak w ogole to dyskutujemy w watku o mbankmobile.
    Kogos satysfakcjonowalo to 0.19/min bez innych ulg.

    > Jak już pisałem, na resztę są minuty z abo, z doładowań itd.

    No i wyjdzie tak samo :-P

    > Zresztą kiepskiego argumentu użyłeś, ponieważ liczba abonentów w Play
    > jest spora i Twój argument padnie w przedbiegach.

    Statystycznie 1/5, a niestatystycznie .. chyba mi sie nie trafil zaden
    telefon do Play przez ostatnie lata.
    Powazni rozmowcy nie maja Play :-P

    > Jasne, zerknij sonie na torciki abonenckie - zobaczymy jak jest
    > rynek podzielony ...

    A znasz takie z podzialem na grupy wiekowe ?

    > (...)

    > Tak, żart i próba odwracania kota ogonem. Mowa była o niszowych
    > ofertach (jakiej Heya, nju) za 29zł bez limitu do wszystkich,

    A co to ma za znaczenie czy niszowa, jesli bez limitu do wszystkich ?

    > a nie o rozmowach dwukierunkowych, czyli ci inni do np. nju,
    > co jest przedmiotem tej dyskusji. Jaki procent abonentów ma
    > do nju bez limitu, a jaki do Play?

    Ale 80% ma do nju tak samo drogo jak do Play.
    A moze nawet 30% - bo 50% ma taniej do nju :-)

    > Bredzisz - na nic się nie oburzałem

    A komu sie nie podobalo 2000 minut ?

    > i nie chwaliłem ofert no limit.

    No jak nie jak tak :-P

    > Twierdziłem za to, że niszowe tanie oferty no limit do wszystkich (te
    > Twoje za 29zł) to kiepska oferta i mało sensowne rozwiązanie dla wielu
    > osób,

    Jedyne co im mozna zarzucic, to koszt calosciowy - z SMS i internetem.

    W zaleznosci od tego ile kto uzywa.

    > natomiast inaczej wygląda kwestia możliwości wykorzystania
    > ofert bez ograniczeń we własnej sieci w sensowny sposób.

    A ta oferta to po ile ?
    Bo chyba lepiej miec no limit do wszystkich niz tylko we
    wlasnej sieci :-P

    > Cieszę się, że w końcu to zauważyłeś.
    > Z rok temu? Żart jakiś. Do tego nie w głównych sieciach.

    Rok temu w glownych sieciach. Tylko ze po 80 zl z dodatkami.
    Dla osob lubiacych sobie pogadac, to byla dobra taryfa ... no bo gdzie
    indziej bylo drozej i z limitem :-)

    > A ja śmiem twierdzić, że tkwisz w błędzie. Ludzie jednak pieniądze
    > liczą,

    Licza, licza, ale jak gadaja to czesto przestaja :-P
    W koncu 80 zl to niewielki pieniadz.

    >a jak komuś da się coś wcisnąć, to są to ludzie którym da się
    >coś wcisnąć, a nie niewiele gadający.

    Samo zejscie z cena do 29 zl sugeruje klienta ktory niezbyt duzo gada.
    A w nju to nie jest 29zl, tylko "do 29 zl".

    > Jakoś tak niespecjalnie - jak masz rodzinę itd. to jednak
    > liczą się te we własnej sieci, czy oferty "w rodzinie".

    Dzieci podrosna i z wapniakami nie beda chcialy rozmawiac,
    z zona tylko pilne sprawy, bo przeciez po poludniu bedziecie w domu ..

    > Jeżeli mają bez limitu za te same pieniądze to jednak lepiej
    > mieć bez limitu we własnej +100 minut do innych, niż 150 minut
    > do wszystkich.

    A jesli nie za te same ? lepsze 100 minut do innych i no limit w sieci
    za 28 zl, czy 100 minut do innych i 1000 minut w sieci za za 24 zl ?

    > Po wyrównaniu MTR, a nie zmniejszeniu.

    Po zmniejszeniu. Jak bedzie MTR do wszyskich po 50 gr, to myslisz ze
    tak chetnie beda oferty no limit ? Nawet jak operator policzy ze
    srednio wychodzi na zero z innymi operatorami ?

    Natomiast jak prawie do wszystkich bedzie po 1gr, a do np Play dwa
    razy drozej ... to chyba tylko stare animozje uzasadniaja wyzsze ceny
    do Play :-P

    Wiem.
    U innych lepiej ?

    J.

  • 17. Data: 2013-11-11 22:00:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-11 20:24, J.F. pisze:

    > Tak w ogole to dyskutujemy w watku o mbankmobile.
    > Kogos satysfakcjonowalo to 0.19/min bez innych ulg.

    Zdaje się, że tak ogólnie to nie bardzo, ponieważ:
    "Nie wiadomo kiedy usuną. Pakiet internet wygasł, niewykorzystany limit
    przepadł.."
    Zreszta mBak mobile może być atrakcyjny z racji doładowań 'darmowych'
    - tych za operacje finansowe.

    > No i wyjdzie tak samo :-P

    Nie, nie wyjdzie tak samo.

    > Statystycznie 1/5,

    To lepiej niż 1%.

    > a niestatystycznie .. chyba mi sie nie trafil zaden
    > telefon do Play przez ostatnie lata.
    > Powazni rozmowcy nie maja Play :-P

    To statystycznie niemożliwe.

    > A znasz takie z podzialem na grupy wiekowe ?

    Odpowiem jak podasz statystyki na które się powoływałeś i których
    źródeł nie podałeś.

    > A co to ma za znaczenie czy niszowa, jesli bez limitu do wszystkich ?

    Zasadnicze. Marne szanse by trafiło na bez limitu w sieci u innych.
    Co takiemu gimbusowi po ofercie no limit do wszystkich, jak do niego
    dzwonić nie będą, albo jest mnóstwo ograniczeń/braku możliwości
    w takiej ofercie?

    > Ale 80% ma do nju tak samo drogo jak do Play.

    I w żaden sposób nie podłączą go do sieci "rodzinnej" czy to
    no limit w sieci.

    > A moze nawet 30% - bo 50% ma taniej do nju :-)

    Skąd wziąłeś te wyliczanki?

    > A komu sie nie podobalo 2000 minut ?

    Ale Ty kręcisz - pisałem że to słaba kontroferta do tego co Play daje
    w swojej sieci.

    > No jak nie jak tak :-P
    >
    > Jedyne co im mozna zarzucic, to koszt calosciowy - z SMS i internetem.

    LOL - z czyjego punktu widzenia? Zresztą to o czym piszesz to w zasadzie
    potwierdzenie moich zarzutów i próba przemilczenia tego, że
    jak inni dzwonią do tych patentów to średnia szansa na to, że uda się
    to w ramach "no limit" trafić. Mówiąc krótko - g*.

    > W zaleznosci od tego ile kto uzywa.

    Nie, ile, jak i do czego.

    > A ta oferta to po ile ?
    > Bo chyba lepiej miec no limit do wszystkich niz tylko we
    > wlasnej sieci :-P

    Już tłumaczyłem.

    > Samo zejscie z cena do 29 zl sugeruje klienta ktory niezbyt duzo gada.

    Nie wiem skąd taki wniosek:>

    > A w nju to nie jest 29zl, tylko "do 29 zl".

    Pewnie, jeszcze dopłacą.

    > Dzieci podrosna i z wapniakami nie beda chcialy rozmawiac,
    > z zona tylko pilne sprawy, bo przeciez po poludniu bedziecie w domu ..

    Znowu wpadasz we własne sidła - oferta "w rodzinie" wcale nie świadczy
    o tym, że to rodzina ma wykorzystywać. Natomiast oferta no limit
    w sieci daje możliwość rozmawiania/sms-owania do każdej osoby w tej
    sieci.

    > A jesli nie za te same ? lepsze 100 minut do innych i no limit w sieci
    > za 28 zl, czy 100 minut do innych i 1000 minut w sieci za za 24 zl ?

    Zdecydowanie to pierwsze - możesz zrobić nawet ankiety :)

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Po zmniejszeniu.

    Nie, tylko wyrównanie stawek może w tym kontekście mieć znaczenie.

    > Jak bedzie MTR do wszyskich po 50 gr, to myslisz ze
    > tak chetnie beda oferty no limit ? Nawet jak operator policzy ze
    > srednio wychodzi na zero z innymi operatorami ?

    MTR jest obecnie równy 4,29 gr do wszystkich.

    > Natomiast jak prawie do wszystkich bedzie po 1gr, a do np Play dwa
    > razy drozej ... to chyba tylko stare animozje uzasadniaja wyzsze ceny
    > do Play :-P

    Piszesz tylko by pisać.

    > Wiem.
    > U innych lepiej ?

    Tak.

  • 18. Data: 2013-11-11 23:49:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 22:00:49 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Zdaje się, że tak ogólnie to nie bardzo, ponieważ:
    > "Nie wiadomo kiedy usuną. Pakiet internet wygasł, niewykorzystany limit
    > przepadł.."

    No to chyba tez nie zwolennik dlugich rozmow

    > Zreszta mBak mobile może być atrakcyjny z racji doładowań 'darmowych'
    > - tych za operacje finansowe.

    Znikome ilosci.

    > To lepiej niż 1%.

    > To statystycznie niemożliwe.

    No to sie trzeba przyjrzec statystyce dokladniej :-)

    > Odpowiem jak podasz statystyki na które się powoływałeś i których
    > źródeł nie podałeś.

    No przeciez podalem - "mi". Starzy znajomi maja widac telefony w W3,
    firmy tez, do mlodziezy nie dzwonie, mieszkania ostatnio nie
    remontowalem, samochodu nie kupowalem.

> [...]
    > Co takiemu gimbusowi po ofercie no limit do wszystkich, jak do niego
    > dzwonić nie będą, albo jest mnóstwo ograniczeń/braku możliwości

    3/4 i tak do niego nie zadzwoni, bo nie bedzie mialo za darmo.
    Za to ... on moze zadzwonic. I mozna namowic kolezanki i kolegow zeby
    pomolestowali swoich rodzicow na oferte no limit, bo w koncu 29 zl to
    nie taki wielki pieniadz. Ale oni wola sms i internet :-)

    Tylko co to za argument, skoro Play bylo jeszcze niedawno najdrozsza
    siecia docelowa :-)

    > I w żaden sposób nie podłączą go do sieci "rodzinnej" czy to
    > no limit w sieci.

    No to zdecyduj sie - mowisz o rodzinie, o znajomych ze szkoly z
    roznych sieci ?
    Cala klasa w Play, czy wystarczy pol ?

    > Skąd wziąłeś te wyliczanki?

    A jaki procent ludzi ma stare taryfy, albo nie zadbalo o wlaczenie
    stosownej opcji i ma do Play drozej niz do innych sieci ?

    > LOL - z czyjego punktu widzenia?

    Z klienta.

> [...]
    > jak inni dzwonią do tych patentów to średnia szansa na to, że uda się
    > to w ramach "no limit" trafić. Mówiąc krótko - g*.

    Inni i tak maja mierna szanse, bo zazwyczaj beda w innej sieci.
    A w T-mobile czesto jest ".. i w Heyah".

    > Już tłumaczyłem.

    Ale zalacznika cenowego nie dales, a on jest tu kluczowy :-P

    > Nie wiem skąd taki wniosek:>

    Jasne, taryfa dla tych co do tej pory wygadywali setki zl i tysiace
    minut ...

    > Pewnie, jeszcze dopłacą.

    Ale tak jest.

    > Znowu wpadasz we własne sidła - oferta "w rodzinie" wcale nie świadczy
    > o tym, że to rodzina ma wykorzystywać.

    Owszem, ale byl przyklad rodzinny.

    > Zdecydowanie to pierwsze - możesz zrobić nawet ankiety :)

    Teraz to ty wpadles we wlasne sidla - lepiej doplacic zlotowke i robic
    ankiety we wszyskich sieciach :-P

    A jak ktos kazda zlotowke liczy, to lepsze 24 zl niz 28, chyba ze wie
    ze tych 1000 minut przegada.

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie, tylko wyrównanie stawek może w tym kontekście mieć znaczenie.

    > MTR jest obecnie równy 4,29 gr do wszystkich.

    Ale wyrownane to nie znaczy ze po 4, tylko ze po rowno, chocby i po 10
    zlotych :-P

    > Piszesz tylko by pisać.

    Ale taka prawda - to spadek cen zacheca do ofert no limit, nie
    wyrownanie MTR.

    J.

  • 19. Data: 2013-11-12 09:04:23
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-11 23:49, J.F. pisze:

    > No to chyba tez nie zwolennik dlugich rozmow

    Zwolennik oferty, która będzie niedroga i spełni jego wymagania.

    > Znikome ilosci.

    Zależy kto z czego korzysta :)

    > No to sie trzeba przyjrzec statystyce dokladniej :-)

    To się przyjrzyj :)

    > No przeciez podalem - "mi".

    "Mi" to nie statystyka, a chodziło mi bardziej o wcześniejsze
    wypowiedzi o podziale rynku.

    > Starzy znajomi maja widac telefony w W3,
    > firmy tez, do mlodziezy nie dzwonie, mieszkania ostatnio nie
    > remontowalem, samochodu nie kupowalem.

    No cóż, nikt ci nie każe wybierać Play.

    > 3/4 i tak do niego nie zadzwoni, bo nie bedzie mialo za darmo.

    Lepiej 3/4 niż 99/100.

    > Za to ... on moze zadzwonic.

    Ta, stare puść 'strzałkę' to oddzwonię.

    > I mozna namowic kolezanki i kolegow zeby
    > pomolestowali swoich rodzicow na oferte no limit, bo w koncu 29 zl to
    > nie taki wielki pieniadz.
    > Ale oni wola sms i internet :-)

    Ale o czym Ty piszesz, bo ja już się pogubiłem - o jakiej sieci piszesz
    i jakiej ofercie za 29zł?

    > Tylko co to za argument, skoro Play bylo jeszcze niedawno najdrozsza
    > siecia docelowa :-)

    Tylko co to za argument, skoro obecnie sytuacja jest inna i taryfa
    do wszystkich sieci jest taka sama? (pomijam stare umowy i kombinacje).

    > No to zdecyduj sie - mowisz o rodzinie, o znajomych ze szkoly z
    > roznych sieci ?
    > Cala klasa w Play, czy wystarczy pol ?

    Czego nie rozumiesz?

    > A jaki procent ludzi ma stare taryfy, albo nie zadbalo o wlaczenie
    > stosownej opcji i ma do Play drozej niz do innych sieci ?

    Nie wiem, sprawdź.

    > Inni i tak maja mierna szanse, bo zazwyczaj beda w innej sieci.

    Jak pisałem - lepiej rodzina + powiedzmy 1/5 całej reszty bez
    żadnych dopłat i w obie strony niż tylko kilka osób w jednej
    sieci + opłata.

    > A w T-mobile czesto jest ".. i w Heyah".

    A często nie.

    > Jasne, taryfa dla tych co do tej pory wygadywali setki zl i tysiace
    > minut ...

    Taryfa dla tych co chcą mieć no limit za grosze i tyle. Teraz będzie
    mógł wygadać ile chce - wcześniej nie było go na to stać. To nie tyczy
    tych, którzy do tej pory wygadywali setki zł i tysiące minut.
    Ewentualnie w niewielkim stopniu. Gorzej z innymi usługami.
    Internet, SMS-y i robi się z tego oferta zupełnie nieatrakcyjna.
    Tak się skończyła bajka o taniej ofercie no limit w sieci Stonka.

    > Owszem, ale byl przyklad rodzinny.

    No to co z tego? Oferta się nazywa "w rodzinie", a rodzina to jeden
    z możliwych elementów ofertę wykorzystujących. Zresztą już to
    tłumaczyłem.

    > Teraz to ty wpadles we wlasne sidla - lepiej doplacic zlotowke i robic
    > ankiety we wszyskich sieciach :-P

    W nic nie wpadłem - ja pisałem o opcjach za te same pieniądze, a Ty
    wymyślasz kolejne.

    > Ale wyrownane to nie znaczy ze po 4, tylko ze po rowno, chocby i po 10
    > zlotych :-P

    Nie kombinuj - wyrównane to znaczy wyrównane i znamy nawet koszt MTR
    określany przez UKE na podstawie Prawa Telekomunikacyjnego.

    > Ale taka prawda - to spadek cen zacheca do ofert no limit, nie
    > wyrownanie MTR.

    Hmmm, na obecną chwilę to tanie oferty no limit nie były spowodowane
    spadkiem cen MTR (W3 mogło je stosować w ramach sieci spokojnie
    wcześniej, a tego nie było), a wyrównaniem MTR i wojną o klienta
    (choćby wizerunkową), ponieważ skończyły się argumenty, że poza W3
    to drożej. Inna sprawa, że to dzięki P4 spadły ceny połączeń dla
    klientów i potrzeba silniejszej walki o klienta.

  • 20. Data: 2013-11-12 18:54:43
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 11.11.2013, o godzinie 12.18.53, na pl.misc.telefonia.gsm, J.F.
    napisał(a):

> [...]
    wygasł, niewykorzystany limit przepadł, choć pani w BOKu miała aktywować od siebie
    (co zresztą potwierdziła). Zero informacji, mamy was gdzieś. To może ja jutro kupię
    sobie i całej rodzinie karty w PLAY?

    > Wtedy to mozna i siec rodzinna w t-mobile sprawdzic.

    Można, ale oprócz sieci rodzinnej masz jeszcze możliwość gadania za darmo
    ze wszystkimi innymi w Play.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*