    Date: Mon, 11 Nov 2013 22:00:49 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
    <5281198e$0$2282$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...net>

    W dniu 2013-11-11 20:24, J.F. pisze:

    > Tak w ogole to dyskutujemy w watku o mbankmobile.
    > Kogos satysfakcjonowalo to 0.19/min bez innych ulg.

    Zdaje się, że tak ogólnie to nie bardzo, ponieważ:
    "Nie wiadomo kiedy usuną. Pakiet internet wygasł, niewykorzystany limit
    przepadł.."
    Zreszta mBak mobile może być atrakcyjny z racji doładowań 'darmowych'
    - tych za operacje finansowe.

    > No i wyjdzie tak samo :-P

    Nie, nie wyjdzie tak samo.

    > Statystycznie 1/5,

    To lepiej niż 1%.

    > a niestatystycznie .. chyba mi sie nie trafil zaden
    > telefon do Play przez ostatnie lata.
    > Powazni rozmowcy nie maja Play :-P

    To statystycznie niemożliwe.

    > A znasz takie z podzialem na grupy wiekowe ?

    Odpowiem jak podasz statystyki na które się powoływałeś i których
    źródeł nie podałeś.

    > A co to ma za znaczenie czy niszowa, jesli bez limitu do wszystkich ?

    Zasadnicze. Marne szanse by trafiło na bez limitu w sieci u innych.
    Co takiemu gimbusowi po ofercie no limit do wszystkich, jak do niego
    dzwonić nie będą, albo jest mnóstwo ograniczeń/braku możliwości
    w takiej ofercie?

    > Ale 80% ma do nju tak samo drogo jak do Play.

    I w żaden sposób nie podłączą go do sieci "rodzinnej" czy to
    no limit w sieci.

    > A moze nawet 30% - bo 50% ma taniej do nju :-)

    Skąd wziąłeś te wyliczanki?

    > A komu sie nie podobalo 2000 minut ?

    Ale Ty kręcisz - pisałem że to słaba kontroferta do tego co Play daje
    w swojej sieci.

    > No jak nie jak tak :-P
    >
    > Jedyne co im mozna zarzucic, to koszt calosciowy - z SMS i internetem.

    LOL - z czyjego punktu widzenia? Zresztą to o czym piszesz to w zasadzie
    potwierdzenie moich zarzutów i próba przemilczenia tego, że
    jak inni dzwonią do tych patentów to średnia szansa na to, że uda się
    to w ramach "no limit" trafić. Mówiąc krótko - g*.

    > W zaleznosci od tego ile kto uzywa.

    Nie, ile, jak i do czego.

    > A ta oferta to po ile ?
    > Bo chyba lepiej miec no limit do wszystkich niz tylko we
    > wlasnej sieci :-P

    Już tłumaczyłem.

    > Samo zejscie z cena do 29 zl sugeruje klienta ktory niezbyt duzo gada.

    Nie wiem skąd taki wniosek:>

    > A w nju to nie jest 29zl, tylko "do 29 zl".

    Pewnie, jeszcze dopłacą.

    > Dzieci podrosna i z wapniakami nie beda chcialy rozmawiac,
    > z zona tylko pilne sprawy, bo przeciez po poludniu bedziecie w domu ..

    Znowu wpadasz we własne sidła - oferta "w rodzinie" wcale nie świadczy
    o tym, że to rodzina ma wykorzystywać. Natomiast oferta no limit
    w sieci daje możliwość rozmawiania/sms-owania do każdej osoby w tej
    sieci.

    > A jesli nie za te same ? lepsze 100 minut do innych i no limit w sieci
    > za 28 zl, czy 100 minut do innych i 1000 minut w sieci za za 24 zl ?

    Zdecydowanie to pierwsze - możesz zrobić nawet ankiety :)

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Po zmniejszeniu.

    Nie, tylko wyrównanie stawek może w tym kontekście mieć znaczenie.

    > Jak bedzie MTR do wszyskich po 50 gr, to myslisz ze
    > tak chetnie beda oferty no limit ? Nawet jak operator policzy ze
    > srednio wychodzi na zero z innymi operatorami ?

    MTR jest obecnie równy 4,29 gr do wszystkich.

    > Natomiast jak prawie do wszystkich bedzie po 1gr, a do np Play dwa
    > razy drozej ... to chyba tylko stare animozje uzasadniaja wyzsze ceny
    > do Play :-P

    Piszesz tylko by pisać.

    > Wiem.
    > U innych lepiej ?