  • Data: 2012-04-03 14:08:00
    Temat: Re: mazda 626 GF z 1999
    Od: grzech <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Kwi, 08:29, <MW> wrote:
    > Warto? Wyposażona nieźle, wygląda na zadbaną, 2 litry beznynowe, 136 KM. Czy
    > bezwypadkowa - nie wiem, ale podjedziemy na oględziny do dobrego mechanika.
    > Co się psuje najczęściej? Na co zwrócić uwagę? Na mazdaspeed.pl byłem,
    > wchłonąłem wiedzę stamtąd, szukam teraz własciciela/byłego właściciela w
    > celu bezpośredniej konsultacji.
    > A może wogóle się w to nie pakować i poszuka np. avensisa z tego rocznika?
    > Pomożecie?
    >
    > --
    > MW

    I tak i nie. Zależy od stanu, przebiegu itp. Jak pisali ruda zaczyna
    od błotników. Jak nie ma rudej to albo rodzynek, albo reperturkowany.
    Silnik - tu bywa różnie bo lubią zapiekać się pierścienie olejowe.
    Musisz zwrócić uwagę czy nie kopci na zimno po odpaleniu.
    Bywa, że sprzedający maskuję ten problem motodoktorem, a ten wyłazi po
    zmianie oleju. Masz zasłonę dymną za sobą.
    Ja tak miałem po zakupie - swap załatwił sprawę. Po swapie moja,
    właśnie z takim silnikiem w mieście pali 10L gazu.
    Avka chyba nie ma problemów z rudą ale jak z silnikami to musisz
    doczytać na ichnich forum.

    ____
    grzech
    626