eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybracRe: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.nim.omnitec.pl!not-for-mail
    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
    Date: Thu, 4 Jan 2018 23:09:39 +0100
    Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
    Message-ID: <p2m8nf$c1k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <4...@g...com>
    <p2j4kf$g04$1@node1.news.atman.pl> <p2jllr$ke5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2lkbh$23u$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 4 Jan 2018 22:09:51 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="nim.omnitec.pl:83.175.175.16";
    logging-data="12340"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <p2lkbh$23u$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: en-GB
    X-Received-Body-CRC: 3333285137
    X-Received-Bytes: 2497
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621518
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-01-04 17:22, Cavallino wrote:

    > Za to dowalili sprężanie w kosmos.

    To raczej zalicza sie im na plus, osiagi skads sie musza wziac. Skoro
    diesle znosza takie stopnie sprezania nominalnie, to chyba nie
    jest problem.

    > Turbina to nie jest kosmiczny wynalazek, jest tańsza w ewentualnej
    > naprawie niż silnik.

    Tyle ze szkoda iz w owych nowoczesnych uturbionych malolitrazowcach
    problemem jest raczej zywotnosc calej jednostki, a nie calej turbiny,
    tak krotkie resursy im przewidziano. Kupilbys cos takiego z drugiej
    reki, z "typowym" przebiegiem?

    Zreszta okazuje sie ze lista problemow sie coraz bardziej urozmaica
    http://www.telegraph.co.uk/cars/news/age-engine-down
    sizing-says-volkswagen/

    "(..) Reuters report last autumn which stated that new emissions tests
    had exposed flaws in downsized engines. In real life, the report stated,
    these turbocharged units have a tendency to overheat when their tiny
    turbos are called on to deliver real-world performance.

    To combat this, the engine's software strategy will over-fuel the
    engine, which results in increased emissions of CO2, oxides of nitrogen
    as well as unburnt hydrocarbons, particulates and carbon monoxide."

    Takze wychodzi z tego niezla padaka ;)



    --

    memento lorem ipsum

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: