  • Data: 2012-10-05 19:55:40
    Temat: Re: matowa zarowka - jakas farba?
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-03 00:21, a...@p...pl pisze:
    > czesc,
    >
    > kolega przywiozl mi spoza p. Uni matowe zarowki (takie zwykle) i na
    > jakis czas problem zostal rozwiazany (oswietlenie biurek do nauki).
    >
    > A moze daloby sie samemu zrobic taka zarowke poprzez pomalowanie jej
    > banki. Czy istenieje jakas farba do szkla odporna na temperature - nie
    > biala, tylko taka popprzezroczysta jak plyn do zmywania? Wzialbym
    > sobie odtluscil powierzchnie szkla, a nastepnie zanurzyl/napylil taka
    > farbe. W taki sposob moglbym zrobic sobie matowa zarowke HALOGENOWA.

> [...]
    sa specjalne zele/pasty do matowienia szkła, ktore po zabiegu wyglada
    jak piaskowane. Szkło jest porowate, więc to jakieś kwasy? Poszukaj w
    sklepach dla artystów moze tam gdzie kupuje się sprzet i materiały na
    witraże, poszukaj w necie a napewno znajdziesz. Ze są takie środki to
    wiem na pewno bo kiedyś dostałem tubkę z próbką i sie bawiłem. Dał mi to
    ktoś kto robi witraże.
    Sorki za literówki piszę z autobusu