  • Data: 2012-10-06 19:49:19
    Temat: Re: matowa zarowka - jakas farba?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za dwa złote?! W poprzedniej epoce geologicznej, czyli przed dyrektywą
    > unijną dewastującą rynek domowych źródeł światła, za taką żarówkę trzeba
    > było dać piątaka. Zmiana epok przyniosła stuprocentową podwyżkę cen

    A cholera wie. Napisałem 2 złote, ale nie wiem. czy to jest faktycznie 2
    czy 5. Będę jutro w castoramie to zobaczę. Ważne jest to, że można sobie
    pójść do sklepu, i kupić za KILKA złotych żarówkę, a nie cudaczyć z
    malowaniem, jak za jakiejś komuny. Nie szkoda to czasu na takie zajęcia
    ? Nawet jakby ta żarówka kosztowała 20 zł (ale tyle na pewno nie
    kosztuje), to by cała ta zabawa nie miała sensu.

    No, imho przynajmniej.