  • 21. Data: 2012-05-09 21:46:07
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: JK <j...@i...pl>

    Bo nie istnieją?
    Głupawy post ignoranta.

    --
    JK

  • 22. Data: 2012-05-09 22:56:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pawel "O'Pajak" napisał:

    > Pozwolenia na budowe z logika nie maja nic wspolnego. Co niby w tym
    > logicznego?
    > Logiczne natomiast jest, ze jesli masz prawo do kawalka terenu i
    > inwestycja nie przeszkadza sasiadom, to robisz co chcesz i nie jest to
    > sprawa, ktora ma obchodzic taki, czy inny urzad.
    > Istniejacego prawa nie nazwalbym logicznym.

    A jeśli sąsiadom przeszkadza, to co wtedy? I jak wtedy?

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2012-05-10 02:39:01
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A jeśli sąsiadom przeszkadza, to co wtedy? I jak wtedy?

    Jest miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Dosyc dokladnie
    okresla on co wolno, a czego nie wolno budowac i jaka dzialalnosc mozna
    prowadzic na danym terenie. Do uchwalanego planu kazdy zainteresowany
    moze wniesc uwagi, ja tak zrobilem i zostaly uwzglednione. Takie
    rozwiazanie juz istnieje i nie trzeba nic nowego wymyslac. Moze nie jest
    to absolutnie idealne rozwiazanie, ale znakomicie zabezpiecza sasiadow,
    przed tym, co moze im przeszkadzac.
    Natomiast kompletnie pozbawione logiki jest żądanie pozwolenia na budowe
    czegos, co MPZP dopuszcza. To wymysl urzedasow, zeby mogli sie poczuc
    wazni i miec prace. To tak, jakbys majac prawo jazdy musial sie pytac
    urzednika, czy mozesz jezdzic, za kazdym razem jak kupujesz nowy samochod.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 24. Data: 2012-05-10 05:20:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:
> [...]
    > sprawa, ktora ma obchodzic taki, czy inny urzad.
    > Istniejacego prawa nie nazwalbym logicznym.

    Logiczne to jest że jak ktos chce stawiać masz o wysokosci 25 metrów to to
    nie jest popierdołka.

    chyba że ma hektar działki a maszt postawi sobie na środku.

    jest całkiem sporo formalności do załatwienia.

  • 25. Data: 2012-05-10 05:22:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sumar wrote:
    > Włodzimierz Wojtiuk:

    > Vypierdalaj z takimi radami bezmózgi kretynie.

    może troche kultury co?

  • 26. Data: 2012-05-10 08:13:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2012 20:59, Padre pisze:

    > A jakby go tak na podwoziu zrobić? Teoretycznie składany?

    To popytaj w AMW i ludzi od nich kupujących ;)

    Chociaż najwyższy, jaki widziałem ostatnio w ofercie, to 18m.

  • 27. Data: 2012-05-10 08:50:34
    Od: Portal <m...@t...poczta.onet.pl>

    On 05/09/2012 08:59 PM, Padre wrote:

    > A jakby go tak na podwoziu zrobić? Teoretycznie składany?

    Można spytać u nich:

    http://www.sp2hai.pl

    Pozdr
    Portal

  • 28. Data: 2012-05-10 09:14:46
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Powiem tak zeby zajac sie udostepnianiem internetu trzeba sie na tym znac
    > albo zatrudniac kogos kto sie na tym zna. Jesli spelnisz ten warunek to
    > nie bedziesz musial zadawac glupich pytan bo to logiczne ze pozwolenie na
    > budowe jest potrzebne a w drugim wypadku zgloszenie przedsiebiorstwa
    > telekomunikacyjnego do odpowiedniego urzedu.

    dziękuję za cenne wskazówki...
    aż oczy mi z orbit wylazły, że ktoś się doczytał "chęci zakładanie
    przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego"...

  • 29. Data: 2012-05-10 09:18:45
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Może spróbujesz postawić maszt pod ekologiczny wiatrak? Wstawisz tam takie
    > śmigiełko na 50W i dodatkowo przy okazji - antenkę. Tyle że coś mi się
    > niechce wierzyć w aż tak białą plamę, żeby nie było absolutnie możliwości
    > odbioru internetu z GSM na antenie yagi. policz ile masz miesięcy
    > abonementu - w koszcie budowy masztu, urządzeń 1kW?

    poniżej 1 W ! (wata, nie kilowata!)

    odbierać GSM przy pomocy YAGI da się tutaj
    ale co mozna na takim łączu zrobic?
    no chyba tylko sprawdzić czy dostałeś pocztę...
    i pewnie zaraz skończy się limit

    pisze o łączu szerokopasmowym
    na którym uruchomię kilka wymagających usług
    (monitoring video, voip, telemetria, etc)

  • 30. Data: 2012-05-10 09:21:56
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-10 09:14, qlphon pisze:

    > dziękuję za cenne wskazówki...
    > aż oczy mi z orbit wylazły, że ktoś się doczytał "chęci zakładanie
    > przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego"...

    Skoro zadajesz takie pytania to zakladam ze jestes kompletnym
    lajkonikiem a taka dzialalnosc wymaga zgloszenia bo jak nie to niezla
    kara sie moze szykowac !