  • 11. Data: 2012-05-09 20:27:49
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-09 15:45, qlphon pisze:
> [...]
    >
    > Doszukałem, że maszty stojące samodzielnie (nie na budynku) wymagają
    > pozwolenia.
    > Jakie będą potrzebne dokumenty do takiego pozwolenia (projekt i co
    > jeszcze)?
    >
    > Czy pod taki zamiar inwestycyjny też trzeba wystąpić o warunki zabudowy?
    >
    > Masz ma służyć tylko jako nośnik radiolinii z antenami kierunkowymi
    > na potrzeby dostarczenia "Internetu" obszar "czarnej dziury" lub jak kto
    > woli "białej plamy".
    >
    > Transmisja ma być w ogólnodostępnym paśmie (albo 2.4 albo 5 GHz)
    > z mocami poniżej 1W (któryś zestaw cyberbridge, np
    9-nstreme-dual-rb433ah.html)

    > Czy w tym przypadku potrzebne będzie badanie oddziaływania na środowisko?
    >
    > Czy istnieją jakieś programy wspierające inwestycje dotyczące
    > wykluczenia cyfrowego
    > dla prywatnych inwestorów?

    Powiem tak zeby zajac sie udostepnianiem internetu trzeba sie na tym
    znac albo zatrudniac kogos kto sie na tym zna. Jesli spelnisz ten
    warunek to nie bedziesz musial zadawac glupich pytan bo to logiczne ze
    pozwolenie na budowe jest potrzebne a w drugim wypadku zgloszenie
    przedsiebiorstwa telekomunikacyjnego do odpowiedniego urzedu.

  • 12. Data: 2012-05-09 20:36:16
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Czy istnieją jakieś programy wspierające inwestycje dotyczące wykluczenia
    > cyfrowego
    > dla prywatnych inwestorów?

    POIG 8.4 ?
    Nabór wniosków o dofinansowanie rozpocznie się bodajże od 16 maja.

  • 13. Data: 2012-05-09 20:39:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > pozwolenie na budowe jest potrzebne a w drugim wypadku zgloszenie
    > przedsiebiorstwa telekomunikacyjnego do odpowiedniego urzedu.

    Może spróbujesz postawić maszt pod ekologiczny wiatrak? Wstawisz tam
    takie śmigiełko na 50W i dodatkowo przy okazji - antenkę. Tyle że coś mi
    się niechce wierzyć w aż tak białą plamę, żeby nie było absolutnie
    możliwości odbioru internetu z GSM na antenie yagi. policz ile masz
    miesięcy abonementu - w koszcie budowy masztu, urządzeń 1kW?
    ToMasz

  • 14. Data: 2012-05-09 20:51:01
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze)?
    >
    > Czy pod taki zamiar inwestycyjny też trzeba wystąpić o warunki zabudowy?

    Np:

    Dokumentacja projektowa zawiera (budowa masztu na terenie objętym wpływem
    eksploatacji górniczej):
    - oświadczenie zespołu projektowego;
    - wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
    obrębu wsi, w której zlokalizowana jest inwestycja;
    - mapę do celów projektowych w skali 1:500;
    - mapę sytuacyjno-wysokościową w skali 1:1000;
    - mapę ewidencyjną w skali 1:5000;
    - wypis z rejestru gruntów;
    - uzgodnienie dotyczące wpływu eksploatacji górniczych;
    - informację projektanta do planu BIOZ;
    - kopie uprawnień projektowych projektantów i zaświadczenia
    o przynależności do KPOIIB;
    - opis techniczny części konstrukcyjnej i zagospodarowania terenu,
    zawierający:
    charakterystykę inwestycji; ..
    charakterystykę lokalizacji; ..
    warunki ochrony terenu i oddziaływanie na środowisko; ..
    warunki gruntowo-wodne; ..
    opis robót i materiałów budowlanych; ..
    opis instalacji odgromowej masztu; ..
    - obliczenia statyczno-wytrzymałościowe;
    Projektowanie i budowa sieci dostępowej
    - opis techniczny konstrukcji fundamentów masztu:
    warunki geotechniczne posadowienia; ..
    zabezpieczenie przed szkodami górniczymi; ..
    obliczenia statyczne; ..
    opis fundamentów; ..
    - obliczenia stóp fundamentowych.
    Ponadto dokumentacja projektowa zawiera rysunki:
    - projekt zagospodarowania działki w skali 1:500;
    - rzut fundamentów;
    - widok pionowy masztu.

    (wg materiałów zamieszczonych na stronach UKE)

  • 15. Data: 2012-05-09 20:59:52
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > pozwolenia.
    > Jakie będą potrzebne dokumenty do takiego pozwolenia (projekt i co

    A jakby go tak na podwoziu zrobić? Teoretycznie składany?

  • 16. Data: 2012-05-09 21:09:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Padre napisał:

    > A jakby go tak na podwoziu zrobić? Teoretycznie składany?

    Niejaki Drzymała Michał tak próbował. Ale też go w końcu urząd dopadł.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2012-05-09 21:14:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.05.2012 15:45, qlphon wrote:
    > Jakie formalności trzeba spełnić, żeby postawić sobie koło domu masz
    > antenowy o wysokości 25m?
    http://www.trzepak.pl/
    http://maszty-retis.pl/faq.html

    Michoo

  • 18. Data: 2012-05-09 21:22:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    sumar wrote:
    > Włodzimierz Wojtiuk:

    > Vypierdalaj z takimi radami bezmózgi kretynie.

    Podłącz się do anteny siatkowej, odbierzesz wszystkie wiadomości z
    nagłówkami i bez nich!
    :p

    Pogadaj sobie z identyfikatorem.

    PLONK!

    --
    Włodek

  • 19. Data: 2012-05-09 21:29:52
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    gzk wrote:
    (ciap)

    > Poniekąd 'sumar' rację, może zbyt brutalnie to wyraził ale ma rację!
    > Po jaką cholerę jeden z drugim się wymądrza jak nic nie ma do
    > powiedzenia w tym temacie?????????

    Bo może!
    (W imię zasad, których nie znasz i nie poznasz.)

    --
    Włodek

  • 20. Data: 2012-05-09 21:40:24
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > bo to logiczne ze
    > pozwolenie na budowe jest potrzebne

    Pozwolenia na budowe z logika nie maja nic wspolnego. Co niby w tym
    logicznego?
    Logiczne natomiast jest, ze jesli masz prawo do kawalka terenu i
    inwestycja nie przeszkadza sasiadom, to robisz co chcesz i nie jest to
    sprawa, ktora ma obchodzic taki, czy inny urzad.
    Istniejacego prawa nie nazwalbym logicznym.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa