    From: Kasa przyjmie <i...@...c>
    Newsgroups: pl.comp.sieci,pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Date: Wed, 09 May 2012 20:27:49 +0200

    W dniu 2012-05-09 15:45, qlphon pisze:
> [...]
    >
    > Doszukałem, że maszty stojące samodzielnie (nie na budynku) wymagają
    > pozwolenia.
    > Jakie będą potrzebne dokumenty do takiego pozwolenia (projekt i co
    > jeszcze)?
    >
    > Czy pod taki zamiar inwestycyjny też trzeba wystąpić o warunki zabudowy?
    >
    > Masz ma służyć tylko jako nośnik radiolinii z antenami kierunkowymi
    > na potrzeby dostarczenia "Internetu" obszar "czarnej dziury" lub jak kto
    > woli "białej plamy".
    >
    > Transmisja ma być w ogólnodostępnym paśmie (albo 2.4 albo 5 GHz)
    > z mocami poniżej 1W (któryś zestaw cyberbridge, np
    9-nstreme-dual-rb433ah.html)

    > Czy w tym przypadku potrzebne będzie badanie oddziaływania na środowisko?
    >
    > Czy istnieją jakieś programy wspierające inwestycje dotyczące
    > wykluczenia cyfrowego
    > dla prywatnych inwestorów?

    Powiem tak zeby zajac sie udostepnianiem internetu trzeba sie na tym
    znac albo zatrudniac kogos kto sie na tym zna. Jesli spelnisz ten
    warunek to nie bedziesz musial zadawac glupich pytan bo to logiczne ze
    pozwolenie na budowe jest potrzebne a w drugim wypadku zgloszenie
    przedsiebiorstwa telekomunikacyjnego do odpowiedniego urzedu.