    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1...@g...com>
    <5e9dc563$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e9eadcb$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e9eec07$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e9f28c5$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7on1i$cq7$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5e9fe8d0$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: maseczki 2
    Date: Fri, 24 Apr 2020 16:47:11 +0200

    dyskusyjnych:XnsABA7891052BA1budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >CZyli ty to oceniasz tak:
    >- jak sa dobre rezultaty to nie zajmujemy sie rezultatami a
    >intencjami
    >- jak są złe rezultaty to mowimy ze mogło byc gorzej
    >Hmm... ;-D

    A propos - stary tekst
    https://wiadomosci.wp.pl/chorzy-na-grype-zagrozeni-d
    r-dariusz-majkowski-oskarza-wladze-o-dezinformacje-6
    031591350183041a

    jakby sie komus nie chcialo czytac do konca, to
    -laboratoria byly, a testow jakos nie bylo,
    -wyniki ... gmatwano co najmniej,
    -nikt nie powiedzial narodowi, ze szczepionka na "zwykla sezonową
    grype" nie chroni przed przed ta pandemiczną AH1N1/2009
    -na AH1N1 pani Kopacz szczepionki nie chciala kupic,
    -nieliczne testy pokazaly, ze dominowal wirus AH1N1/2009,
    -podejrzenie: ktos chcial uplynic zapas szczepionki

    "Trudno wskazywać jako winnego minister Kopacz czy nawet rzecznika
    Głównego Inspektoratu Sanitarnego, który na początku listopada mówił,
    iż ze wszystkich badań wynika, że dominuje grypa sezonowa.
    Opierał się on na danych, które mu przekazano.
    Ośrodkiem, który dysponuje danymi i który przekazuje te dane do
    publikacji w Polsce, jest Krajowy Ośrodek ds. Grypy w Państwowym
    Zakładzie Higieny.
    Wypowiedź Rzecznika GIS z początku listopada 2009 o dominacji wirusów
    sezonowych w momencie, gdy dwoje moich dzieci po zaszczepieniu
    szczepionką sezonową chorowało na grypę pandemiczną, była dla mnie
    zaskakująca.
    Ale prawdziwy szok przeżyłem, gdy odkryłem, że pracownicy Krajowego
    Ośrodka ds. Grypy wysyłali inne dane do WHO i instytucji Unii
    Europejskiej.
    Wynikało z nich, że cały czas dominowała grypa pandemiczna. W
    tygodniu, w którym moje dzieci zachorowały na grypę pandemiczną,
    rzecznik GIS stwierdził: "Nie ma żadnych jakby powodów do niepokoju,
    według wszelkich badań, które są ciągle prowadzone, w naszym otoczeniu
    dominują wirusy grypy sezonowej".
    Równocześnie przesłano za ten tydzień do WHO dane, z których wynikało,
    że 90 proc. zidentyfikowanych metodą PCR wirusów grypy, było
    pandemicznych."

    Ale wspomnianego tam Antoniego Zielinskiego odwolano w 2011.
    https://www.rynekzdrowia.pl/Polityka-zdrowotna/Prof-
    Andrzej-Zielinski-na-liscie-odwolanych-konsultantow,
    109783,14.html
    "Andrzej Włodarczyk przyznał w rozmowie z portalem rynekzdrowia.pl, że
    w niektórych przypadkach resort miał ewidentne zastrzeżenia co do
    jakości pracy konsultantów krajowych, w innych - osoby te nie
    utożsamiały się z działaniami ministra zdrowia"

    https://www.mp.pl/pacjent/grypa/wywiady/48040,prof-d
    r-hab-med-andrzej-zielinski-zaklad-epidemiologii-pzh
    -narodowy-instytut-zdrowia-warszawa-konsultant-krajo
    wy-w-dziedzinie-epidemiologii

    J.