  • Data: 2020-04-28 11:46:20
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Pod warunkiem wykonania przeglądu który producent wycenił na 3mlnzł
    > I który to przegląd nie wydłużał ważności tych masek.
    > Nawet TVN przyznawał w swoich materiałach ze były to maski
    > niepełnowartościowe i faktycznie powinny zostac wymienione juz kilka
    > lat wcześniej a nie w ostatnim roku ważności.

    Wymienione... Tymczasem sprzedano a lekarze w pierwszej chwili musieli
    kombinowac na własna reke jak sie zabezpieczyc.

    > Maska Panoramsque 1710395 bez filtra nie chroni wcale a z filtrem
    > zycze powodzenia lekarzowi który wytrzyma w niej dłużej jak godzinę

    No to dzieki takiemu podejsciu mamy 1/3 zakazen w szpitalach

    > więc gdyby te maski bez ważnego przeglądu i bez filtrów trafiły do
    > szpitali to Wyborca oraz TVN miały by pole do popisu

    Podoba mi sie taka argumentacja - zrobilismy coś zle bo nie ma znaczenia
    jakbysmy to zrobili - i tak nasi oponenci mieli by do nas pretensje.
    W ten sposób mozna wytłumaczyc kazda wpadke.

    Rozumiem, ze twoim zdaniem dymisja szefa tego bałaganu nie miała nic
    wspolnego z negatywna ocena tej transakcji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka