  • Data: 2020-04-22 18:45:59
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Cavallino,

    Wednesday, April 22, 2020, 6:17:27 PM, you wrote:

    > Do przyjęcia.

    Nie dla mnie.

    > Zwłaszcza że oni dzięki odporność nabędą, a my nie.

    Nabierzemy - po szczepieniach. Od tego są, żeby nie chorować.

    > Czyli my będziemy mieli dziesiątki tysięcy, tylko że później.

    Przy obecnym tempie? Policz lepiej.

    [...]

    > Się zobaczy, obstawiam że do tego momentu bilans ofiar wyjdzie na zero.
    > Tych na covid, bo resztę będą mieli tylko zwolennicy lockdownu.
    > Ale jak widać nie wszędzie.

    Dopiero co Ci udowodniłem, że w Szwecji umiera 16x więcej niż w
    Polsce. Podałem Ci przykłady innych krajów, które odpuściły - UK i USA
    - ślepy jesteś? W USA wczoraj zmarło ponad 2800 osób, w Polsce 21.

    > I nikt nie mówi o odpuszczaniu, tylko o zapobieganiu, a nie chowaniu
    > głowy w piasek, jak to się u nas teraz dzieje.

    Zapobieganie polega na unikaniu ekspozycji, szczepieniach, izolowaniu
    i leczeniu chorych a nie na anarchii.

    --
    Best regards,
    RoMan