  • Data: 2020-04-22 19:13:57
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co próbujesz udowodnić?

    Ja nic, A Ty że nie można porównywać porównywalnego, ale trzeba się bać
    zamiast myśleć.
    Strach jest wrogiem rozsądku.

    >Zarówno w Belgii jak i w Holandii ilość
    > ofiar jest przerażająco duża.

    Nie chodzi o to czy jest duża, tylko czy liczbowo różnice są drastyczne
    i w którą stronę.

    Jak już będziesz to wiedział, to może zastanowisz się, czy lockdown
    faktycznie jest w stanie cokolwiek załatwić, a jego brak cokolwiek położyć.

    Jeśli na oba pytanie odpowiedź będzie NIE (zgodnie z prawdą), to już
    dalej będzie łatwiej zrozumieć, że nie to jest czynnikiem decydującym.