  • Data: 2020-04-21 19:09:24
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsABA6BC49A6105budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >My rozmawiamy tym samym czy jakies dziecinne przepychanki chcesz
    >uprawiac?

    W kazdym badz razie obecni nie prezentuja dzialan zmierzajacych do
    tezy.
    A co by zrobil Tusk, gdyby na niego padlo ... kto wie.
    Raz tam mial epidemie grypy.

    >Ale w co trafili? Kolejek nie zauwazyłes?

    Zauwazylem, ale pamietam tez kolejki do kas z poprzedniego okresu :-)

    >Ja juz nie mam na ciebie siły.
    >Twoim zdaniem lepiej ilosc osób w sklepie rozpatrywac prez ilosc kas
    >nie przez ilosc miejsca? To ja juz nie mam pytań...

    Zazwyczaj jedno do drugiego pasuje ...

    >Widac ze robisz zakupy tylko dla siebie i nie masz pojecia co to
    >znaczy
    >obkupić 5 rodzin na swieta...

    Wrzucic 5 razy to samo, co dla siebie :-)

    J.