eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymarketingowego ocipienia ciag dalszyRe: marketingowego ocipienia ciag dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Date: Wed, 22 Jan 2014 19:25:04 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <lbp2e1$f7n$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lbo7tb$qrp$1@dont-email.me> <lbodi8$ptl$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@h...linksys> <lboipu$vei$1@node2.news.atman.pl>
    <lbojjt$e3s$1@node1.news.atman.pl> <lbonon$ma5$1@node1.news.atman.pl>
    <52dff48c$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1390415105 15607 46.21.210.209 (22 Jan 2014 18:25:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jan 2014 18:25:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <52dff48c$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520557
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2014-01-22 17:40, Użytkownik J.F napisał:

    >>>> inna kwestia z kosztem i czasem konfiguracji wyposazenia pod
    >>>> konkretnego klienta- chce zaplacic za to i za to to mu to wlaczamy i
    >>>> ma samochod od reki, a nie czeka az stosowny zostanie zmontowany
    >>>
    >>> No tylko kto za to zaplaci ;-)
    >>
    >> Każdy klient zapłaci, bo wejdzie to w cenę modelu podstawowego.
    >
    > Ale klient sie moze odwrocic od modelu poodstawowego jak za drogi.
    > Albo docenic samochod, w ktorym moze placic na raty, w miare potrzeb.

    W tanich markach klient kupi coś tańszego, ale w drogich już
    nie koniecznie. Płacąc za drogą markę nie płacisz tylko
    za sprzęt ale też za nazwę i prestiż. Jak prestiż podrożeje
    w drogich markach to niewielu się przejmie. Poza tymi którzy
    myślą i kombinują a nie podkręcają ceny.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: