eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymarketingowego ocipienia ciag dalszyRe: marketingowego ocipienia ciag dalszy
  • Data: 2014-01-22 15:10:47
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-01-22 14:30, SW3 pisze:

    > Ale przyznasz chyba, że co innego dać trochę kabli na wyrost ale nie
    > montować danego urządzenia a co innego zamontować i podłączyć wszystkie
    > elementy a jedynie wyłączyć je programowo.

    Przyjmijmy (-cie?) do wiadomości pewną oczywistość, znaną nam wszystkim
    doskonale, tylko czasem zapominaną:
    Samochód nie jest (nie tylko jest) produktem rynkowym służącym
    zaspokajaniu potrzeb, narzędziem, środkiem pracy itd. W dużym stopniu
    (to już "zależy") jest przedmiotem kultu, oznaką statusu, oklepanym
    "przedłużeniem fiuta". Wszyscy o tym wiedzą i wszyscy zapominają.
    Wartością samochodu nie jest koszt jego wytworzenia i dystrybucji
    powiększony o godziwy zysk. Wartością jest kwota, za jaką uda się go
    sprzedać po zatrudnieniu bandy marketingowych praczy mózgów.
    Nie jest więc ważny koszt wytworzenia tego czy innego bajeru. Ważne
    jest, aby najpierw sprzedać użytkownikowi "wersję podstawową", po czym
    delikatnie szeptać mu z boku "patrz, za te 2 koła możesz mieć ten
    luksus, przecież stać cię!"

    Weźcie choćby przykład ile kosztuje opcja "nawigacja" w salonie, a ile
    kosztuje ta nawigacja jako osobne, nie-brandowe urządzenie. Proporcje
    chyba jak 10:1.




    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: