  • 41. Data: 2011-03-20 22:42:18
    Temat: Re: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jack22 <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > kuźwa, ja poniżej 70 nie schodzę na osiedlowych, a na mieście staram się
    > trzymać >90
    Cienki Bolek jesteś. Ja 90 i 110. Da ktos więcej?

  • 42. Data: 2011-03-20 22:50:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Mar 2011 20:35:34 +0100, "sth" <k...@l...vk> wrote:

    >fajnych masz kumpli

    Od NfS.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2011-03-20 22:51:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Mar 2011 12:09:08 +0000 (UTC), "kogutek"
    <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    >To się nazywa prewencja.

    Nie, to nie jest prewencja.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 44. Data: 2011-03-20 22:51:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-20, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > ... ze mowienie o 180 na autostradzie to mzonki (bo jakby mialy byc
    > wyzsze to by juz byly)

    Zgoda, też uważam, że nigdy takiego ograniczenia u nas nie wprowadzą.
    Po za tym (IMO) wprowadzenie teraz takiego ograniczenia byłoby
    bardzo niebezpieczne.

    > ... ze mowienie, ze ludzie maja nauczyc sie jezdzie autostradami to
    > bzdura (bo autostrady to wynalazek sprzed ladnych paru lat i ludzie
    > potrafia po nich jezdzic)

    Niektórzy ludzie potrafią. Bardzo dużo ludzi nie potrafi. Bo na kursie
    nie mieli okazji się przejechać autostradą, bo przez następne dziesięć
    lat nie jechali autostradą (bądź nie więcej niż raz, dwa razy), bo nie
    potrafią myśleć. AFAIR Ty mieszkasz dosyć blisko A4 - dobrze kojarzę? Ja
    mieszkam w Wawie, która się jeszcze autostrady nie dorobiła. Teraz
    oddali nam pierwszy kawałek ekspersówki - i już widać, że kupa osób nie
    ma bladego pojęcia jak po niej jeździć bezpiecznie: od zmieniania pasa
    bez patrzenia w lusterko, przez przyspawanie się do środkowego/lewego
    pasa tudzież równoległą jazdę z tą samą prędkoscią do twardej jazdy
    prawym pasem utrudniając wjeżdżanie z wjazdów. To wszystko w warunkach
    jeszcze bardzo małego ruchu.

    > Jasniej nie umiem.

    Jaśniej nie trzeba, teraz zrozumiałem intencje :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 45. Data: 2011-03-21 01:36:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Od NfS.

    Eh, jerzu, a Ty jak zwykle swoje. ;-)

  • 46. Data: 2011-03-21 01:39:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Grejon

    > Tacy, co "raczej" potrafią, to się później rozpieprzają na latarni na
    > pustej drodze...

    Do tej pory tylko jeden z nich się rozpieprzył (w trasie), ale już go
    poskładali. ;)

  • 47. Data: 2011-03-21 01:39:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kogutek

    > Ja bym z nimi nie gadal. Pieroły opowiadają a ty im wierzysz. Normalnie
    > wała z ciebie robią. Tam robia, już zrobili. Daje się to odczuć po tym
    > co i jak piszesz.

    Nie wiem dlaczego miałbym im nie wierzyć.

  • 48. Data: 2011-03-21 08:49:24
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    kogutek pisze:
    > Ale nie pojmuję dlaczego policja zamiast spowolnić

    > To się nazywa prewencja. Dali mu szansę na jeden mandat.

    W ramach prewencji pozwolili mu dalej jechać z nadmierną prędkością.

    Interesujące...

    Seco

  • 49. Data: 2011-03-21 09:08:27
    Od: Elias <e...@n...pl>

    On 2011-03-20 21:07:22 +0100, to said:

    > Co przez to rozumiesz? Mam z nimi nie gadać, bo szybko jeżdżą? ;) W sumie
    > raczej potrafią i nie przekraczają granic rozsądku.

    Na pobliskim skrzyżowaniu, taki jeden, co to mu się wydawało, że też
    potrafi i nie przekracza granic rozsądku, tak trzepnął
    trzydziestolatka, że głowa poszkodowanego znalazła się kilkadziesiąt
    metrów dalej.

    --
    Elias

  • 50. Data: 2011-03-21 09:23:39
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "karkow" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobic. Zirytowało mnie to niesamowicie. Na moje pytanie dlaczego nie
    > zatrzymali mnie w terenie zabudowanym i jechali za mna jeszcze 2-3 km
    > policjant odpowiedzial ze nie mieli sie gdzie zatrzymac(!). No fakt -
    > lepiej zatrzymac 'przestepce' na drodze krajowej za górką niz w terenie
    > zabudowanym na praktycznie pustej drodze...
    > Co o tym myslicie? Nie mowie ze nie zasluzylem na mandat, ale drażni mnie
    > postepowanie policji - pierwsze, że jest to nie fair, a z drugiej strony
    > jak ogladam kampanie wizerunkowe policji i widze jak ich dzialanie wyglada
    co zrobiłeś? przyjąłeś oba? bo chyba nie czekacie z miśkami na poboczu co
    ustali grupa? :)