  • 71. Data: 2011-10-24 16:42:18
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-24 16:27, kamil pisze:

    > Ja twierdzę, że "A ten w BMW mógł zgodnie z przepisami jechać 79"?

    Gdzie tak napisałem?

    A.

  • 72. Data: 2011-10-24 16:49:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    > http://www.kodeksdrogowy.com.pl/obowiazujace/dzial5.
    html
    > sposób dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrujące, z
    > uwzględnieniem progów prędkości dostosowanych do obowiązującego na
    > drodze ograniczenia prędkości, oraz przetwarzania przez te urządzenia
    > zarejestrowanych danych, a także biorąc pod uwagę możliwość błędu
    > kierowcy do 10 km/h włącznie w utrzymaniu dopuszczalnej prędkości;

    Art. 129h ust. 5 pkt 3

    > Cieszesiezemoglempomoc.

    Dopiero teraaz jest to pełna pomoc...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 73. Data: 2011-10-24 16:54:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/10/2011 15:32, AZ wrote:

    > Pozwol, ze najpierw zaczekam na cytat z mojej wiadomosci gdzie mowilem o
    > przepisie pozwalajacym jechac 10 km/h wiecej niz wskazuje znak.

    Nie ma takiego, bo wpieprzyłeś się między moje pytanie, a Arka. A skoro
    już wcinasz się w dyskusję, to miej jakieś poparcie swoich argumentów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 74. Data: 2011-10-24 16:56:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Nie ma takiego, bo wpieprzyłeś się między moje pytanie, a Arka. A skoro
    > już wcinasz się w dyskusję, to miej jakieś poparcie swoich argumentów.

    To czemu pytasz mnie o poparcie jakiegos stwierdzenia ktorego ja nie
    wysunalem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 75. Data: 2011-10-24 17:05:05
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-10-22 22:07, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    Bo GO

    > Na drodze dwujezdniowej jest jak najbardziej dozwolone.

    Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy... jednak gratulują mi
    błyskaniem długimi światłami w rytm ody do radości ;-)

    Ostatnio taki jeden co to na autostradzie, niczym tankowiec już kilometr
    wcześniej przygotowywał się do wyprzedzenia ciężarówki, zmieniając pas
    na lewy i zwiększająć predkość swojego bolidu do bezpiecznych 95-100km/h :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 76. Data: 2011-10-24 17:09:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/10/2011 15:42, Arek wrote:

    > Gdzie tak napisałem?

    Ty poważnie pytasz? Zapominasz własnych teorii o jeszcze zarzucasz innym
    problemy z czytaniem i logiką?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 77. Data: 2011-10-24 17:10:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/10/2011 15:56, AZ wrote:

    > To czemu pytasz mnie o poparcie jakiegos stwierdzenia ktorego ja nie
    > wysunalem?

    To po co wklejasz kodeks drogowy niczego nie potwierdzający, w obronie
    twierdzenia, którego nie wysnułeś?

    Po raz kolejny udowadniam ci błąd, a ty po raz kolejny strzelasz focha
    jak obrażona paniusia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 78. Data: 2011-10-24 17:11:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/10/2011 15:49, RoMan Mandziejewicz wrote:

    html

    > Art. 129h ust. 5 pkt 3

    > Dopiero teraaz jest to pełna pomoc...

    Kolejny nie rozumie różnicy pomiędzy "pomiar może być niedokładny", a
    "można jechać szybciej, niż znak wskazuje"? Załóżcie Panowie jakiś klub
    Giertychowych Maturzystów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 79. Data: 2011-10-24 17:12:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, kamil <k...@s...com> wrote:

    > To po co wklejasz kodeks drogowy niczego nie potwierdzający, w obronie
    > twierdzenia, którego nie wysnułeś?

    Mozna jechac bez konsekwencji do 10 km/h wiecej niz jest ograniczenie
    jezeli wynika to z bledu predkosciomierz lub kierujacego no i koniec
    kropka. Czego tu jest nie rozumiec? Ja pierdole...

    > Po raz kolejny udowadniam ci błąd, a ty po raz kolejny strzelasz focha
    > jak obrażona paniusia.

    Focha? Gdzie strzelilem focha? Zyjesz w jakiejs alternatywnej
    rzeczywistosci czy jak?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 80. Data: 2011-10-24 17:13:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, kamil <k...@s...com> wrote:

    html

    > Kolejny nie rozumie różnicy pomiędzy "pomiar może być niedokładny", a
    > "można jechać szybciej, niż znak wskazuje"? Załóżcie Panowie jakiś klub
    > Giertychowych Maturzystów.

    "pomiar moze byc niedokladny" - skad to cytujesz? Pomiar czego? Jak
    kurwa byk jest napisane "biorac pod uwage mozliwosc bledu kierowcy do 10
    km/h". Ciezko przyswajasz informacje?

    --
    Artur
    ZZR 1200