  • 41. Data: 2014-05-06 16:51:07
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 06.05.2014 16:35, J.F wrote:

    > Tu akurat mowa o S8, wiec nie zaplaciles

    w sensie - to kto takim milym sponsorem byl? ;)

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 42. Data: 2014-05-06 17:05:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, May 6, 2014, 4:45:22 PM, you wrote:

    > No wiesz - jedziesz sobie, myslisz zaraz bedzie stacja, a stacji nie
    > ma i nie ma.
    > w baku coraz pusciej, a stacji nie widac.
    > I co - jechac dalej, bo pewnie zaraz bedzie, czy zjezdzac w ciemno, bo
    > moze gdzies obok bedzie ?

    Mam obyczaj tankować przed wyjazdem i PLANOWAĆ podróż z uwzględnieniem
    tankowania. W życiu bym nie doprowadził do sytuacji, że na
    autostradzie jadę na rezerwie i nie wiem, gdzie jest stacja.

    > Juz sa, choc nadal malo.

    To ledwie 90km - ilu stacji oczekujesz na tak krótkim odcinku?

    > No, ja tam wole dwie autostrady bez pasa awaryjnego, niz jedna pelna
    > geba, a druga ... drugiej nie ma i trzeba sie meczyc na krajowce.

    Jakoś mi się nie chce wierzyć, że była istotna różnica w cenie. Wręcz
    mam obawy, że kombinacje z zatoczkami kosztowały drożej niż pas
    awaryjny jednym ciągiem.

    A z A18 to już nie mam pojęcia, na co czekają. Jak jeżdżę do Iłowy, to
    w tamta stronę wygodnie A4/A18 a z powrotem przebijam się przez wiochy
    do A4, żeby tylko na dziurostradę nie wjeżdżać.

    > Tak czy inaczej - z jednej strony to niby nie wyklucza postawienia
    > stacji, z drugiej - plany sa niesprecyzowane i inwestycje czekaja.

    Jarku, obaj pamiętamy jak ta droga wyglądała 20 lat temu. Ja się
    cieszę, że jest jaka jest. Wtedy też nie było stacji benzynowych i
    jakoś sobie radziliśmy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2014-05-06 17:10:31
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 06.05.2014 17:05, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Mam obyczaj tankować przed wyjazdem i PLANOWAĆ podróż z uwzględnieniem
    > tankowania. W życiu bym nie doprowadził do sytuacji, że na
    > autostradzie jadę na rezerwie i nie wiem, gdzie jest stacja.

    Ale twój obyczaj wzial sie wlasnie z tego, ze w PL mozesz trafic na
    sytaucje gdzie... po prostu nie ma "normalnie" czyli mozliwosci
    zatankowania.

    > To ledwie 90km - ilu stacji oczekujesz na tak krótkim odcinku?

    A ile statystycznie przecietny samochod statystycznego Polaka moze
    przejechac na rezerwie? podzielic 90km przez to co wyjdzie i tyle stacji ;)

    > Jarku, obaj pamiętamy jak ta droga wyglądała 20 lat temu. Ja się
    > cieszę, że jest jaka jest. Wtedy też nie było stacji benzynowych i
    > jakoś sobie radziliśmy.

    No i wracajac do pierwszego zdania - stad Twoj nawyk :)

  • 44. Data: 2014-05-06 17:18:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Malpy,

    Tuesday, May 6, 2014, 5:10:31 PM, you wrote:

    > Ale twój obyczaj wzial sie wlasnie z tego, ze w PL mozesz trafic na
    > sytaucje gdzie... po prostu nie ma "normalnie" czyli mozliwosci
    > zatankowania.

    W życiu - po prostu tak mam, że lubię jechać a nie zatrzymywać się na
    przypadkowych stacjach po drodze. A Polska mała jest i prawie wszędzie
    da się dojechać na jednym baku.

    [...]

    > No i wracajac do pierwszego zdania - stad Twoj nawyk :)

    Absolutnie nie - raczej z kiepskiej jakości paliwa na przypadkowych
    stacjach w tamtych czasach. I w tym, że mnie było stać na tankowanie
    do pełna.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2014-05-06 17:22:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    >A ja sobie pojęczę bo od 2 lat przy kawałku ekspresówki którą jeżdżę
    >nic się nie dzieje. Śmiem twierdzić że jakaś biurokratyczna
    >przeszkoda (zaniechanie) nie pozwalająca robić biznesmenom kasy na
    >sprzedaży paliwa i ułatwiać zwykłym ludziom życie. Głupota czy
    >nieudacznictwo? :-)

    Cos w tym stylu, ale raczej jeszcze inne slowo.
    Pomyslu na organizacje chyba brakowalo, czasu wszystko wymaga, ale
    przetargi w koncu wystartowaly.

    Mozna by puscic na zywiol, ale co - kazdy ma prawo stacje zbudowac i
    zjazdu sie domagac, czy sam ma za zjazd zaplacic ?
    I skonczymy z ciagiem stacji i wiecznym ograniczeniem do 100, bo jak
    nie zjadd, to wjazd ?

    A propos - gdzies tam w czasie remontu S8 Piotrkow -Warszawa rzucila
    mi sie w oczy strasznie szeroka wycinka lasu ... czyzby jednak MOP juz
    wtedy robili ? Tylko gdzie to bylo dokladnie ... o, chyba miedzy
    Przewodowicami a Jakubowem jakis parking jest, chyba bez stacji.

    Choc widze ze jakies dziwne prostokaty powstaly
    https://www.google.pl/maps/search/stacja+paliw/@51.5
    789995,20.0311607,463m/data=!3m1!1e3
    https://www.google.pl/maps/search/stacja+paliw/@51.6
    280511,20.1009527,631m/data=!3m1!1e3
    Ani to parking, ani stacja ...

    J.

  • 46. Data: 2014-05-06 18:28:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello Malpy,

    >W życiu - po prostu tak mam, że lubię jechać a nie zatrzymywać się na
    >przypadkowych stacjach po drodze.

    Przyznaj - na ile tym lubieniu pomogl brak stacji na A4 ? :-)

    >A Polska mała jest i prawie wszędzie da się dojechać na jednym baku.

    Ale wtedy pod koniec masz resztke ... i ryzykujesz ze nie dojedziesz,
    bo zwyczaj zabrania tankowania w trasie :-)
    Poza tym samochod przejedzie, ale czlowiek nie i po drodze domaga sie
    postoju, albo i kilku :-)

    Jeszcze mozna miec doswiadczenie z Niemiec - zima nigdy mniej niz pol
    zbiornika, bo jak snieg spadnie, to nie wiadomo ile przyjdzie postac.

    >Absolutnie nie - raczej z kiepskiej jakości paliwa na przypadkowych
    >stacjach w tamtych czasach. I w tym, że mnie było stać na tankowanie
    >do pełna.

    I ujezdzania jednej trasy, w sam raz dobranej do zbiornika :-)

    Jeszcze mozna miec auto na gaz i tankowanie czesciej..

    J.

  • 47. Data: 2014-05-06 18:42:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >tankowania. W życiu bym nie doprowadził do sytuacji, że na
    >autostradzie jadę na rezerwie i nie wiem, gdzie jest stacja.

    Latwo ci pisac, jak przez lata jedyna autostrade miales pod nosem :-)
    Jedziesz np do Suwalk - wiesz gdzie sa stacje ?
    Tu nie Syberia ani Sahara - spadnie ponizej polowy, to sie uzupelni
    zapas.
    A tu niespodzianka - 200km i zadna stacja nie rzuca sie w oczy ...

    Teraz problemu by nie bylo, nawigacja szybko znajdzie ... ale jak sie
    nawigacja zepsuje ? :-)

    >To ledwie 90km - ilu stacji oczekujesz na tak krótkim odcinku?

    Nie widze powodow zeby nie bylo co 20km.
    A 90km ... wystarczy aby rezerwy zabraklo. Pamietasz jeszcze ile lanos
    potrafi przepalic, jak uczciwie goniony ? :-)

    >A z A18 to już nie mam pojęcia, na co czekają. Jak jeżdżę do Iłowy,
    >w tamta stronę wygodnie A4/A18 a z powrotem przebijam się przez
    >wiochy
    >do A4, żeby tylko na dziurostradę nie wjeżdżać.

    Przyznaje - wstyd. Moze czekaja na pieniadze z Unii ?

    >Jarku, obaj pamiętamy jak ta droga wyglądała 20 lat temu. Ja się
    >cieszę, że jest jaka jest.

    Ja tylko o tym ze jak sie nie wie czy pas awaryjny bedzie czy nie
    bedzie, czy wezel sie zamknie czy otworzy, czy beda jakies inwestycje
    czy czekamy na sprywatyzowanie - to trudniej planowac stacje.

    >Wtedy też nie było stacji benzynowych i jakoś sobie radziliśmy.

    Bosmy wiedzieli. I ostrzegali innych.
    I bo drogowcy ustawiali jednak znaki - stacja 5km w prawo. W obliczu
    swiecacej rezerwy od wielu kilometrow sie zjezdza i tankuje.

    A dzis ... nie wiem czy drogowcom nie wolno, czy to w trybie
    przetargowym taki znak :-)

    J.

  • 48. Data: 2014-05-06 18:43:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości
    On 06.05.2014 16:35, J.F wrote:
    >w sensie - to kto takim milym sponsorem byl? ;)

    Ujnia Jewropejska :-)

    No dobra, zaplaciles, ale tyle samo co za nieprzyjemnosc jazdy
    najgorsza krajowka :-)

    J.

  • 49. Data: 2014-05-06 19:21:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@c...pl> napisał w wiadomości grup

    >>> http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3356889,prawi
    e-200-km-bez-stacji-paliw-na-trasie-s8a4,id,t.html

    > Nie da się kurwa, bo jak płacę za autostradę to mam prawo nią jechać, a
    > nie kurwa, po okolicznych wioskach szukać stacji!

    Ale tam nie płacisz, więc możesz zjechać i szukać.

  • 50. Data: 2014-05-06 19:44:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 17:22:26 +0200 osobnik zwany J.F napisał:

    > Choc widze ze jakies dziwne prostokaty powstaly
    > https://www.google.pl/maps/search/stacja+paliw/
    @51.5789995,20.0311607,463m/data=!3m1!1e3
    >Ani to parking, ani stacja ...

    na pewno ani jedno ani drugie bo nie ma na to zjazdu z autostrady. Jest
    tylko dojazd z dróg technicznych. Więc może coś dla utrzymania drogi albo
    dla leśników.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?