  • Data: 2014-05-06 16:45:22
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    >Na pewno jakiś głupek stanął.

    No wiesz - jedziesz sobie, myslisz zaraz bedzie stacja, a stacji nie
    ma i nie ma.
    w baku coraz pusciej, a stacji nie widac.
    I co - jechac dalej, bo pewnie zaraz bedzie, czy zjezdzac w ciemno, bo
    moze gdzies obok bedzie ?

    >Na A4 było to samo. A w zasadzie nadal jest, bo od Legnicy do granicy
    >chyba nadal żadnej stacji.

    Juz sa, choc nadal malo.

    > Ale to już z powodu kretynizmu inwestora,
    >który teraz będzie dobudowywał pas awaryjny, jakby od razu tego nie
    >można było zrobić :(

    No, ja tam wole dwie autostrady bez pasa awaryjnego, niz jedna pelna
    geba, a druga ... drugiej nie ma i trzeba sie meczyc na krajowce.

    Tak czy inaczej - z jednej strony to niby nie wyklucza postawienia
    stacji, z drugiej - plany sa niesprecyzowane i inwestycje czekaja.

    J.