  • Data: 2014-05-06 21:18:12
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    Tuesday, May 6, 2014, 6:28:06 PM, you wrote:

    > Przyznaj - na ile tym lubieniu pomogl brak stacji na A4 ? :-)

    Jaki brak stacji? W Bielanach jedna a koło Legnicy druga - po co mi
    więcej?

    > Ale wtedy pod koniec masz resztke ... i ryzykujesz ze nie dojedziesz,
    > bo zwyczaj zabrania tankowania w trasie :-)

    W Polsce jest tyle stacji, że jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby mi w
    trasie brakło. Za to brakło mi w mieście - w drodze do stacji,
    kilometr przed nią. Ale to z lenistwa.

    > Poza tym samochod przejedzie, ale czlowiek nie i po drodze domaga sie
    > postoju, albo i kilku :-)

    Ale dlaczego akurat na stacji benzynowej?

    > Jeszcze mozna miec doswiadczenie z Niemiec - zima nigdy mniej niz pol
    > zbiornika, bo jak snieg spadnie, to nie wiadomo ile przyjdzie postac.
    > I ujezdzania jednej trasy, w sam raz dobranej do zbiornika :-)

    To tylko jedna - ta najdłuższa była. Poza tym - jakbym nie liczył,
    to po drodze 4 możliwości tankowania.

    Poza tym - mój rekord to ponad 700km bez tankowania. Lanosem.
    Głubczyce-Wiedeń-Opole. W tym jazda po Wiedniu.

    > Jeszcze mozna miec auto na gaz i tankowanie czesciej..

    Fuj.

    --
    Best regards,
    RoMan