  • Data: 2014-05-06 18:42:09
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,

    >Mam obyczaj tankować przed wyjazdem i PLANOWAĆ podróż z
    >uwzględnieniem
    >tankowania. W życiu bym nie doprowadził do sytuacji, że na
    >autostradzie jadę na rezerwie i nie wiem, gdzie jest stacja.

    Latwo ci pisac, jak przez lata jedyna autostrade miales pod nosem :-)
    Jedziesz np do Suwalk - wiesz gdzie sa stacje ?
    Tu nie Syberia ani Sahara - spadnie ponizej polowy, to sie uzupelni
    zapas.
    A tu niespodzianka - 200km i zadna stacja nie rzuca sie w oczy ...

    Teraz problemu by nie bylo, nawigacja szybko znajdzie ... ale jak sie
    nawigacja zepsuje ? :-)

    >To ledwie 90km - ilu stacji oczekujesz na tak krótkim odcinku?

    Nie widze powodow zeby nie bylo co 20km.
    A 90km ... wystarczy aby rezerwy zabraklo. Pamietasz jeszcze ile lanos
    potrafi przepalic, jak uczciwie goniony ? :-)

    >A z A18 to już nie mam pojęcia, na co czekają. Jak jeżdżę do Iłowy,
    >w tamta stronę wygodnie A4/A18 a z powrotem przebijam się przez
    >wiochy
    >do A4, żeby tylko na dziurostradę nie wjeżdżać.

    Przyznaje - wstyd. Moze czekaja na pieniadze z Unii ?

    >Jarku, obaj pamiętamy jak ta droga wyglądała 20 lat temu. Ja się
    >cieszę, że jest jaka jest.

    Ja tylko o tym ze jak sie nie wie czy pas awaryjny bedzie czy nie
    bedzie, czy wezel sie zamknie czy otworzy, czy beda jakies inwestycje
    czy czekamy na sprywatyzowanie - to trudniej planowac stacje.

    >Wtedy też nie było stacji benzynowych i jakoś sobie radziliśmy.

    Bosmy wiedzieli. I ostrzegali innych.
    I bo drogowcy ustawiali jednak znaki - stacja 5km w prawo. W obliczu
    swiecacej rezerwy od wielu kilometrow sie zjezdza i tankuje.

    A dzis ... nie wiem czy drogowcom nie wolno, czy to w trybie
    przetargowym taki znak :-)

    J.