  • Data: 2014-05-06 16:31:03
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości
    On 06.05.2014 09:22, Grejon wrote:
> [...]
    e-200-km-bez-stacji-paliw-na-trasie-s8a4,id,t.html

    >No to znalazles doskonale rozwiazanie. Od teraz bedzie sie robic
    >autostrady bez stacji, bo zawsze mozna gdzies zjechac z wlasciwego
    >kierunku i zatankowac.

    Jak sie nie ma co sie lubi, to sie zjezdza :-)

    Problem z akurat tym odcinkiem przed Wroclawiem taki, ze to nowa s-ka
    w szczerym polu, nawet zjechanie nie gwarantuje stacji w poblizu.

    W Wieruszowie jakies 2.5km, w Kepnie zjazdu chyba nie ma, pod Sycowem
    500m, Olesnica 500m, a kto ja przegapi, to ma gorzej, bo tak w
    bezposredniej bliskosci to dopiero zjazd pod Katami. Choc na wezle
    lotnisko w sumie niedaleko.

    Oczywiscie trzeba miec dobra nawigacje, bo watpie aby naszym drogowcom
    przeszlo przez biurko jakies oznakowanie ze tu blisko stacja jest..

    J.