  • Data: 2015-10-28 20:19:27
    Temat: Re: mały serwomechanizm
    Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-28 o 14:43, Andrzej Lawa pisze:
    > Ave!
    >
    > W ramach rzeźbienia postanowiłem sobie zrobić otwieranie "z pilota"
    > klapy bagażnika. M.in. z powodu kompletnie rozwalonej wkładki w tejże
    > klapie ;) Wkładka zresztą już zniknęła pod nową listwą maskującą i cześć
    > pieśni.
    >
    > Modelarskie serwomechanizmy są drogie i w dodatku z tego co widziałem na
    > dużo niższe napięcie.
    >
    > Czego szukać żeby mi delikatnie pociągnęło za dźwigienkę? Niedrogie,
    > nieduże...
    >
    > Ostatecznie sam skręcę elektromagnes ;) ale może niewielkim kosztem
> [...]
    Ja do mazdy użyłem tego,
    http://gzz.pl/product_info.php?cPath=1122_1366&produ
    cts_id=566
    działa tak jak powinno, tylko musisz do tego podłączyć jakieś
    sterowanie. Ja użyłem sterownika centralnego zamka z tego samego sklepu.
    Sterownik ma dodatkowe wyjście na otwieranie klapy a że odbyło się to z
    konieczności wymiany centralnego zamka, przy okazji za kilkanaście
    złotych mam bajer ....

    Grześ