-
31. Data: 2014-09-12 12:57:04
Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
Od: BartekK <s...@d...org>
W dniu 2014-09-11 17:25, AL pisze:
>> Założenia są następujące:
>> - cena zakupu poniżej 20 000
>> - silnik benzynowy, bezproblemowy przy zagazowaniu
>> - poniżej 10 sekund do setki
>> - rozsądne koszty eksploatacji
> proponuje: mazda mx5 (bedzie fun)
>
> Nie podales jaki rocznik ma byc - stad przebieraj wsrod uzywek :)
> Reszta sie zgadza z wymogami
Jakby wymogi trochę przystrzyc - to RX-8 się załapuje.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
-
32. Data: 2014-09-12 14:02:57
Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
Od: dddddddd <f...@e...com>
W dniu 2014-09-12 09:52, piękny Marian postrach dziewic pisze:
> Nie żartuj, pytam o w miarę tanie jeździdełko, E39 może nie jest najdroższe
> ale to nie ta liga. Szukam niedrogiego w zakupie i eksploatacji,
> kilkuletniego auta które ma być drugim autem w rodzinie, na dojazdy do
> pracy dla jednej osoby, jeszcze na tyle niewyeksploatowanego, żebym nie
> musiał brać wolnego 2 razy w miesiącu bo nie dojechałem. Stąd pytanie o
> segment B i okolice, ale jak już kupuję cos takiego to nie chcę sobie
> całkiem jaj obcinać tylko żeby to jakoś jechało, dlatego pytam o mocniejsze
> wersje. Jak bym szukał prawdziwego sportowca do zabawy na weekendy, czy
> auta którym mam wozić rodzinę, to bym nawet na takie piździki nie spojrzał.
> E39 jest fajne, ale nie o takie auta pytałem.
>
> Pozdrawiam
> Marian
>
toż przecież napisałem że nie wspomnę o nim, poruszyłem je tylko w
kontekście spalania punto - a nazwę modelu podałem na życzenie Przemka.
i uwierz mi, to e39 za 10.000+5.000 w naprawę jest dużo lepsze i równie
pewne jak 3-letnie niższej klasy
--
Pozdrawiam
Łukasz
-
33. Data: 2014-09-12 14:31:48
Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
Od: AL <a...@s...tam.pl>
On 2014-09-12 12:57, BartekK wrote:
> W dniu 2014-09-11 17:25, AL pisze:
>>> Założenia są następujące:
>>> - cena zakupu poniżej 20 000
>>> - silnik benzynowy, bezproblemowy przy zagazowaniu
>>> - poniżej 10 sekund do setki
>>> - rozsądne koszty eksploatacji
>> proponuje: mazda mx5 (bedzie fun)
>>
>> Nie podales jaki rocznik ma byc - stad przebieraj wsrod uzywek :)
>> Reszta sie zgadza z wymogami
> Jakby wymogi trochę przystrzyc - to RX-8 się załapuje.
>
>
1. niegazowalne (silnik wankla)
2. koszty by go zjadly
-
34. Data: 2014-09-12 20:00:10
Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
Od: Salata <s...@i...nospam.pl>
On 2014-09-12 14:02, dddddddd wrote:
> W dniu 2014-09-12 09:52, piękny Marian postrach dziewic pisze:
>> Nie żartuj, pytam o w miarę tanie jeździdełko, E39 może nie jest
>> najdroższe
>> ale to nie ta liga. Szukam niedrogiego w zakupie i eksploatacji,
>> kilkuletniego auta które ma być drugim autem w rodzinie, na dojazdy do
>> pracy dla jednej osoby, jeszcze na tyle niewyeksploatowanego, żebym nie
>> musiał brać wolnego 2 razy w miesiącu bo nie dojechałem. Stąd pytanie o
>> segment B i okolice, ale jak już kupuję cos takiego to nie chcę sobie
>> całkiem jaj obcinać tylko żeby to jakoś jechało, dlatego pytam o
>> mocniejsze
>> wersje. Jak bym szukał prawdziwego sportowca do zabawy na weekendy, czy
>> auta którym mam wozić rodzinę, to bym nawet na takie piździki nie
>> spojrzał.
>> E39 jest fajne, ale nie o takie auta pytałem.
>>
>> Pozdrawiam
>> Marian
>>
> toż przecież napisałem że nie wspomnę o nim, poruszyłem je tylko w
> kontekście spalania punto - a nazwę modelu podałem na życzenie Przemka.
> i uwierz mi, to e39 za 10.000+5.000 w naprawę jest dużo lepsze i równie
> pewne jak 3-letnie niższej klasy
>
No wlasnie ja mam podobny dylemat i zastanawiam sie czy znowu nie kupic
E39. Potrzebuje cos bardziej ekonomicznego niz moja Madzia CX-9, ktora
uzywam sporadycznie na wyjazdy rodzinne.
Wczesniej (ponad 2 lata temu) mialem wlasnie E39 530i z LPG, palila mi
srednio 12l LPG i zrobilem nia okolo 150K km na gazie. Wiekszych
problemow nie mialem, eksplotacja nie bolala mocno, jedynie jak poduszki
od pneumatycznego zawieszenia trzenba bylo wymienic. Nahwiekszy problem
jaki mialem to modul swiatel co mi kierunkowskaz i swiatlo drogowe
przestalo dzialac oraz aku w jednym kluczyku padl na amen. Auto to
czesto bylo trzymane pod chmurko i przysypane tygodniami sniegiem.
Akumulator byl od nowosci - 10 letni.
Saab 93 strasznie mi sie podoba i mysle czy tym razem czegos z
wysokopreznym motorem nie wybrac, bo przebigi znowu moga duze sie zaczac
od poczatku przyszlego roku. Jeszcze jednym kandydatem jest Alfa 159SW.
--
regards
Salata
-
35. Data: 2014-09-12 21:48:43
Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
Od: piękny Marian postrach dziewic <p...@d...pl>
Dnia Thu, 11 Sep 2014 20:14:04 +0200, Cavallino napisał(a):
>
> Fiesta ST, Punto HGT lub Punto Abarth - myślałeś o tego typu opcjach?
> Radocha nie z tej ziemi, a da się normalnie jeździć gdy nie ciśniesz.
No właśnie głównie o tego typu autach myślę. Fiestę ST sam podawałem, ktoś
wyżej napisał że średnio te silniki chodzą na gazie, jeszcze nie miałem
czasu żeby się wgryźć w ten temat, przez weekend będzie trzeba poszukać
info.
Padła propozycja Punto 1.4T i wydaje się dość ciekawa. Abartha trochę się
obawiam ze względu na koszty no i zagazowanie tego to jedna wielka zagadka.
Poza tym 20k na Abartha w jednym kawałku to chyba trochę mało.
Myślę też o C2 VTS, tylko ciężko o jakieś konkretne informacje, Clio Sport
(ze względu na budżet raczej chyba Clio II) podobnie. Yarisa TS skreśliłem
- problematyczny przy zagazowaniu, regulacja luzów zaworowych szklankami
itp.
Jakieś inne pomysły? Propozycji w rodzaju Mazdy RX-8 nie traktuję poważnie
;)
Pozdrawiam
Marian
-
36. Data: 2014-09-13 06:44:47
Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "pięknyMarian postrach dziewic"
<p...@d...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:omlvb4p2s5s4$.1ra3e547aazq3.dlg@40tude.
net...
> Dnia Thu, 11 Sep 2014 20:14:04 +0200, Cavallino napisał(a):
>
>>
>> Fiesta ST, Punto HGT lub Punto Abarth - myślałeś o tego typu opcjach?
>> Radocha nie z tej ziemi, a da się normalnie jeździć gdy nie ciśniesz.
>
> No właśnie głównie o tego typu autach myślę. Fiestę ST sam podawałem, ktoś
> wyżej napisał że średnio te silniki chodzą na gazie, jeszcze nie miałem
> czasu żeby się wgryźć w ten temat, przez weekend będzie trzeba poszukać
> info.
> Padła propozycja Punto 1.4T i wydaje się dość ciekawa. Abartha trochę się
> obawiam ze względu na koszty no i zagazowanie tego to jedna wielka
> zagadka.
Znaczy czego się obawiasz?
Przecież to zwykłe Punto z ładnymi spojlerkami, silnik też ten sam (1.4T),
tylko nieco mocniejszy.
> Poza tym 20k na Abartha w jednym kawałku to chyba trochę mało.
Pewnie tak, to chyba za młode auta, żeby spaść od wyjściowych 80 do 20.
-
37. Data: 2014-09-13 09:12:38
Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
Od: dddddddd <f...@e...com>
W dniu 2014-09-12 20:00, Salata pisze:
> On 2014-09-12 14:02, dddddddd wrote:
> Wczesniej (ponad 2 lata temu) mialem wlasnie E39 530i z LPG, palila mi
> srednio 12l LPG
ja tam ciężką nogę mam, takie benzyniaki to powyżej 15l mi palą...
>
> Saab 93 strasznie mi sie podoba i mysle czy tym razem czegos z
> wysokopreznym motorem nie wybrac, bo przebigi znowu moga duze sie zaczac
> od poczatku przyszlego roku.
dla mnie największym minusem gazu była konieczność częstego tankowania.
Diesla tankuję co 600km, LPG... miałem butlę w kole, auto na zbiorniku
robiło 250-300km, więc po 200km musiałem szukać stacji (a jadąc
autostradą zjeżdżać po 150km, bo nie wiadomo czy dalej będzie stacja) -
4 tankowania dziennie to była dla mnie zbyt duża strata czasu i się
zraziłem do LPG. Wiem że teraz i stacji więcej, i zbiorniki w kole chyba
większe, ale niesmak pozostał i LPG już nie chcę.
--
Pozdrawiam
Łukasz
-
38. Data: 2014-09-13 09:26:36
Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
Od: Salata <s...@n...interia.pl>
dddddddd <f...@e...com> Wrote in message:
> W dniu 2014-09-12 20:00, Salata pisze:
>> On 2014-09-12 14:02, dddddddd wrote:
>
>> Wczesniej (ponad 2 lata temu) mialem wlasnie E39 530i z LPG, palila mi
>> srednio 12l LPG
>
> ja tam ciężką nogę mam, takie benzyniaki to powyżej 15l mi palą...
>
Mi też palił ponad kiedy musiakem po mieście jeździć. Po trasie
był zaskakująco ekonomiczny.
>
> dla mnie największym minusem gazu była konieczność częstego tankowania.
> Diesla tankuję co 600km, LPG... miałem butlę w kole, auto na zbiorniku
> robiło 250-300km, więc po 200km musiałem szukać stacji (a jadąc
> autostradą zjeżdżać po 150km, bo nie wiadomo czy dalej będzie stacja) -
> 4 tankowania dziennie to była dla mnie zbyt duża strata czasu i się
> zraziłem do LPG. Wiem że teraz i stacji więcej, i zbiorniki w kole chyba
> większe, ale niesmak pozostał i LPG już nie chcę.
>
U mnie średnio wychodziło co 350-380 km. Tankowalem jak mi 350 na
liczniku wybiło, wiec i jakiś nawyk patrzenia na licznik
pozostał. Autostrady Pl <>DE głównie.
Przy robieniu 50k km rocznie noga mi zależała i nawet na
autobahnach leciałem ok 160km/h.
--
Regards
Salata
-
39. Data: 2014-09-13 09:36:55
Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
Od: dddddddd <f...@e...com>
W dniu 2014-09-13 09:26, Salata pisze:
>
>>
>> dla mnie największym minusem gazu była konieczność częstego tankowania.
>> Diesla tankuję co 600km, LPG... miałem butlę w kole, auto na zbiorniku
>> robiło 250-300km, więc po 200km musiałem szukać stacji (a jadąc
>> autostradą zjeżdżać po 150km, bo nie wiadomo czy dalej będzie stacja) -
>> 4 tankowania dziennie to była dla mnie zbyt duża strata czasu i się
>> zraziłem do LPG. Wiem że teraz i stacji więcej, i zbiorniki w kole chyba
>> większe, ale niesmak pozostał i LPG już nie chcę.
>>
>
> U mnie średnio wychodziło co 350-380 km. Tankowalem jak mi 350 na
> liczniku wybiło, wiec i jakiś nawyk patrzenia na licznik
> pozostał. Autostrady Pl <>DE głównie.
ja wtedy dopiero zaczynałem jeździć, ale kilometry robiłem w PL, głównie
A4 i okolice. Z Wrocławia do Zgorzelca niewiele stacji LPG było - wiem
że w drodze do Wrocławia musiałem zjeżdżać kilka km od autostrady co
dodatkowo mnie zniechęcało
>
> Przy robieniu 50k km rocznie noga mi zależała i nawet na
> autobahnach leciałem ok 160km/h.
>
a mnie jakoś te przebiegi pokory nie nauczyły ;) choć fakt - przy tych
prędkościach mniejsze silniki nie mają sensu, bo palą tyle samo albo
więcej, a komfort żaden.
--
Pozdrawiam
Łukasz
-
40. Data: 2014-09-13 10:59:44
Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik dddddddd f...@e...com ...
>> Saab 93 strasznie mi sie podoba i mysle czy tym razem czegos z
>> wysokopreznym motorem nie wybrac, bo przebigi znowu moga duze sie zaczac
>> od poczatku przyszlego roku.
>
> dla mnie największym minusem gazu była konieczność częstego tankowania.
> Diesla tankuję co 600km, LPG... miałem butlę w kole, auto na zbiorniku
> robiło 250-300km, więc po 200km musiałem szukać stacji (a jadąc
> autostradą zjeżdżać po 150km, bo nie wiadomo czy dalej będzie stacja) -
> 4 tankowania dziennie to była dla mnie zbyt duża strata czasu i się
> zraziłem do LPG. Wiem że teraz i stacji więcej, i zbiorniki w kole chyba
> większe, ale niesmak pozostał i LPG już nie chcę.
Miałem tak samo z internetem z TPSA. To wdzwanianie sie, logowanie,
predkosc 56kbbps. Co prawda obecnie technologia inna, ale niesmak pozostał
i nie chce TPSA... :)