  • 21. Data: 2014-09-11 19:41:58
    Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
    Od: piękny Marian postrach dziewic <p...@d...pl>

    Dnia Thu, 11 Sep 2014 19:15:07 +0200, dddddddd napisał(a):

    > właśnie, to chyba najlepsza podpowiedź - w tej cenie to i z silnikiem
    > 1,8 coś fajnego znajdzie, części taniutkie, zabawa przednia

    Tylko obawiam się, czy kupno kilkunasoletniego, sportowego auta na
    codzienne dojazdy do pracy to dobry pomysł. Też mi sie podoba MX-5, a
    jeszcze bardziej MR2, ale to ma być pewne, w miarę możliwości niezawodne
    auto, którym w ciągu roku na same dojazdy do pracy zrobię 40 000 km i
    raczej nie będę mógł sobie pozwolić na jakieś przestoje, niesprawności czy
    fochy. Stąd myśl o jednak połowę młodszej i teoretycznie mniej
    wyeksploatowanej Fieście ST. Serce mówi tak, ale tu chyba jednak rozum
    powinien mieć więcej do powiedzenia. Sam nie wiem...

    Pozdrawiam
    Marian

  • 22. Data: 2014-09-11 19:42:01
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-11 19:21, piękny Marian postrach dziewic pisze:
    > (...)
    >
    > Może gdybym szukał weekendowej zabawki to byłby dobry pomysł, ale chyba nie
    > o to mi chodzi. Nie chce mi się rzeźbić ani ładować w auto niepotrzebnie
    > kasy, to ma być szybkie już w serii i ma być w miarę pewne. Poza tym to
    > jednak wyższy segment, więc i koszty większe, celowo nie szukam wśród
    > kompaktów i wyżej. Ale dzięki za sugestię.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marian

    Jak dobrze trafisz to w serii ma 205KM :)
    No ale jak wolisz, owszem marka słabo znana serwisom i jest problem z
    jej serwisowaniem.

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 23. Data: 2014-09-11 20:14:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pięknyMarian postrach dziewic"
    et...
> [...]
    > jednak wyższy segment, więc i koszty większe, celowo nie szukam wśród
    > kompaktów i wyżej. Ale dzięki za sugestię.

    Fiesta ST, Punto HGT lub Punto Abarth - myślałeś o tego typu opcjach?
    Radocha nie z tej ziemi, a da się normalnie jeździć gdy nie ciśniesz.

  • 24. Data: 2014-09-11 23:07:11
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "piękny Marian postrach dziewic"
    ot, takie zwykłe, tanie gówienko które ma
    > niezbyt drogo zrobić te 150 km dziennie. W pierwszej chwili rozglądałem
    > się
    > po prostu za czymś z segmentu B, ale stwierdziłem, że fajnie gdyby to
    > jednak było coś z pazurem ale jednocześnie nie rujnujące zbytnio kieszeni
    > (w końcu w założeniu miało być tylko niezbyt drogie w utrzymaniu wozidło).
    > Założenia są następujące:
    > - cena zakupu poniżej 20 000
    > - silnik benzynowy, bezproblemowy przy zagazowaniu
    > - poniżej 10 sekund do setki

    wątpię, żeby "poniżej 10 do setki" można było nabyć w używanych autach
    poniżej 20K.

    Aygul

  • 25. Data: 2014-09-11 23:12:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-11 23:07, Ajgul pisze:

    > wątpię, żeby "poniżej 10 do setki" można było nabyć w używanych autach
    > poniżej 20K.

    To akurat nie jest żaden problem, nawet sporo poniżej 20k i/lub sporo
    poniżej 10s do setki.

    Najtańsze i najszybsze będzie coś w stylu Swift GTi.
    Inne pytanie czy warto iść w jakąś starą padakę.

  • 26. Data: 2014-09-11 23:15:53
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 19:07:21 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:

    > 12 w mieście i 8 w trasie (takiej spokojnej, przy prędkościach
    >
    > 140-160km/h) pali mi auto z przyspieszeniem poniżej 6 sekund do setki ;)
    >
    > Ale to klekot, do tego wielki i kosztuje 2x więcej
    >
    > Za to do 20kpln mogę polecić klekota palącego średnio 8,5 przy ciężkiej
    >
    > nodze i z przyspieszeniem chyba ok. 8s - ale nadal to wielkie i ciężkie
    >
    > auto.

    o jakim aucie mowa?

    pozdr

  • 27. Data: 2014-09-12 01:12:31
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Ajgul wydumał(a) w news:lut2l2$iug$1@speranza.aioe.org :
    > Użytkownik "piękny Marian postrach dziewic"
    > ot, takie zwykłe, tanie gówienko które ma
    > wątpię, żeby "poniżej 10 do setki" można było nabyć w używanych autach
    > poniżej 20K.

    Spokojnie daje radę Civic. Gazowanie też nie jest problemem i silniki dobre.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 28. Data: 2014-09-12 07:34:08
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-11 23:15, Przemek pisze:
> [...]

    tu e61 535d, lekko dłubnięty program

    a ten do 20k to e39 530d za połowę tej kwoty + 6000zł na doprowadzenie
    do stanu idealnego :)

    > o jakim aucie mowa?
    >
    > pozdr

    Łukasz

  • 29. Data: 2014-09-12 07:35:52
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-11 19:41, piękny Marian postrach dziewic pisze:

> [...]
    > wyeksploatowanej Fieście ST. Serce mówi tak, ale tu chyba jednak rozum
    > powinien mieć więcej do powiedzenia. Sam nie wiem...

    niech się wypowiedzą ci co markę znają, ale IMO to niezawodne i tanie w
    naprawie auto (części chyba wspólne z mx-3?)

    Łukasz

  • 30. Data: 2014-09-12 09:52:26
    Od: piękny Marian postrach dziewic <p...@d...pl>

    Nie żartuj, pytam o w miarę tanie jeździdełko, E39 może nie jest najdroższe
    ale to nie ta liga. Szukam niedrogiego w zakupie i eksploatacji,
    kilkuletniego auta które ma być drugim autem w rodzinie, na dojazdy do
    pracy dla jednej osoby, jeszcze na tyle niewyeksploatowanego, żebym nie
    musiał brać wolnego 2 razy w miesiącu bo nie dojechałem. Stąd pytanie o
    segment B i okolice, ale jak już kupuję cos takiego to nie chcę sobie
    całkiem jaj obcinać tylko żeby to jakoś jechało, dlatego pytam o mocniejsze
    wersje. Jak bym szukał prawdziwego sportowca do zabawy na weekendy, czy
    auta którym mam wozić rodzinę, to bym nawet na takie piździki nie spojrzał.
    E39 jest fajne, ale nie o takie auta pytałem.

    Pozdrawiam
    Marian