    From: Salata <s...@i...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
    Date: Fri, 12 Sep 2014 20:00:10 +0200

    On 2014-09-12 14:02, dddddddd wrote:

    > toż przecież napisałem że nie wspomnę o nim, poruszyłem je tylko w
    > kontekście spalania punto - a nazwę modelu podałem na życzenie Przemka.
    > i uwierz mi, to e39 za 10.000+5.000 w naprawę jest dużo lepsze i równie
    > pewne jak 3-letnie niższej klasy

    No wlasnie ja mam podobny dylemat i zastanawiam sie czy znowu nie kupic
    E39. Potrzebuje cos bardziej ekonomicznego niz moja Madzia CX-9, ktora
    uzywam sporadycznie na wyjazdy rodzinne.

    Wczesniej (ponad 2 lata temu) mialem wlasnie E39 530i z LPG, palila mi
    srednio 12l LPG i zrobilem nia okolo 150K km na gazie. Wiekszych
    problemow nie mialem, eksplotacja nie bolala mocno, jedynie jak poduszki
    od pneumatycznego zawieszenia trzenba bylo wymienic. Nahwiekszy problem
    jaki mialem to modul swiatel co mi kierunkowskaz i swiatlo drogowe
    przestalo dzialac oraz aku w jednym kluczyku padl na amen. Auto to
    czesto bylo trzymane pod chmurko i przysypane tygodniami sniegiem.
    Akumulator byl od nowosci - 10 letni.

    Saab 93 strasznie mi sie podoba i mysle czy tym razem czegos z
    wysokopreznym motorem nie wybrac, bo przebigi znowu moga duze sie zaczac
    od poczatku przyszlego roku. Jeszcze jednym kandydatem jest Alfa 159SW.

    --
    regards
    Salata