  • Data: 2011-10-01 22:39:30
    Temat: Re: małe auto do miasta - warto?
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-01 21:17, czupakabra pisze:
    > Witam
    > Witam
    >
    > Klasyczny dylemat przed którym stoję - "małe auto dla żony do miasta"
    > - spowodował, że zacząłem z kalkulatorem w ręce zastanawiać się czy
    > warto. Im dłużej liczę wychodzi, że na to odpowiedź nie jest taka
    > oczywista.
    > Obecnie żona jeździ mondelakiem z 2004, 2.0 tdci (topowa wersja,
    > czarny metalik, kremowa tapicerka i automat) - tylko po mieście, ok 30
    > km dziennie.
    > Rozsądek podpowiada zamianę na nowszą, małą benzynę typu C1/i10, ale
> [...]

    Zapytaj się żony. IMO 1500 pln w skali roku to nie aż tak dużo.
    Jeśli to mondeo nie jest zajechane i nie sypie się, to poczekaj
    aż się zacznie sypać i wtedy zmień auto. Policz cenę swojego
    czasu, który poświęcisz na zmianę auta. Kupisz nowe? Koszmarnie
    straci na wartości. Jeśli Tobie żona nie jęczy o zmianę auta,
    to nic nie rób.

    BTW: Jak bym mojej żonie powiedział, że ma się przesiąść
    z E60 535d do Nissana Micry, to by mnie pogoniła.

    :D Kurde... w sumie... to jest jakiś pomysł :D :D

    pozdro