  • Data: 2011-10-02 09:04:48
    Temat: Re: małe auto do miasta - warto?
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem co to za oszczędność kupić nowe auto specjalnie na miasto :)
    Miałem podobny dylemat, więc stanęło na tym, że na miasto jest auto,
    które było warte 600zł i po drobnych naprawach jeździ. Nie żal jak ktos
    stuknie, puknie, swoje zadanie spełnia - jeździ :) Małe coupe, jeszcze z
    gazem, a nawet już oldtimer - rocznik 81' :) Oczywiście żona na pewno
    nie będzie takim jeździć, ale wtedy nie widzę oszczędności w kupowaniu
    nowego auta tylko na miasto, troche to takie.. hm... :)