  • Data: 2011-03-19 12:23:01
    Temat: Re: mała robota
    Od: Marek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polecam google, wpisać detektor dzwonienia, pierwszy link powinien być
    > wystarczający. Na bank w linii tel. nie masz nic powyżej 80V.

    Wpisałem przeczytałem no i wiem że więcej niż 90V AC czyli ten na 230V
    pewnie nie zadziała bo w materiałach wyczytałem że zakres napięcia
    sterującego to 180-240V czy może jednak zadziała ktoś ma praktyczne
    doświadczenia czy muszę kupić i sprawdzić?

    A ten na 24V AC/DC czy nie ulegnie uszkodzeniu jak podamy mu 90V AC?

    Marek