  • 31. Data: 2009-03-24 16:36:03
    Temat: Re: [macro] A jednak Tamron :)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Nie spotkałem się jeszcze z narzekaniem na rozrzut jakościowy w
    > takich starych Zeissach.

    A zrozumiales pytanie i problem, ktory opisywalem?

    Nie pisze o "rozrzucie jakosciowym" tylko o tym,
    ze obiektyw beda w dobrym stanie moze zle wspolpracowac
    z cyfra - tam jest z niektorymi Tamronami SP np,
    ktore z analogiam sa swietne a z cyfra maja "bloba".

  • 32. Data: 2009-03-24 16:40:36
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:

> [...]
    > z cyfra - tam jest z niektorymi Tamronami SP np,
    > ktore z analogiam sa swietne a z cyfra maja "bloba".

    Pancolar jest bardzo popularny wśród użytkowników Canona - pewnie nie będzie
    problemów jakie opisujesz.

  • 33. Data: 2009-03-24 16:44:26
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Pancolar jest bardzo popularny wśród użytkowników Canona - pewnie nie
    > będzie problemów jakie opisujesz.

    Rozumiem, ze dajesz gwarancje i gwarantujesz zwrot kasy?

    Przeczytaj chlopie jeszcze raz to co opisywalem niczym
    zaczniesz polecac sprzet nie maja pojecia o czym piszesz!

    Problem wystepuje przy polaczeniu konkretnego obiektywu
    z konkretnym body. To, ze "jest bardzo popularny wśród
    użytkowników Canona" nie ma zadnej wartosci dla
    uzytkownikow innych aparatow.

  • 34. Data: 2009-03-24 18:15:41
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > Problem wystepuje przy polaczeniu konkretnego obiektywu
    > z konkretnym body. To, ze "jest bardzo popularny wśród
    > użytkowników Canona" nie ma zadnej wartosci dla
    > uzytkownikow innych aparatow.

    No ale pisałeś o problemie z Canonem ;>

  • 35. Data: 2009-03-24 18:27:43
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No ale pisałeś o problemie z Canonem ;>

    Zacytuj.

  • 36. Data: 2009-03-24 18:32:32
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No ale pisałeś o problemie z Canonem ;>

    Ta, juz kumam czego nie rozumiesz.

    Pisalem o problemie z roznymi szklami w polaczeniu
    z roznymi obiektywami.

    Kiepskie efekty z FD 50/1.8 i moim G1 nie musialy
    byc akurat tym spowodowane - probowalem go w komisie
    a tam obiektyw mogl spokojnie np. zaplesniec.

    Pisalem wiec o _obiektywie_ Canon FD a nie o aparacie.

  • 37. Data: 2009-03-24 18:52:02
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:

    > Nie chodzi mi tu o rozdzielczosc itd tylko o typ powlok
    > p-odblaskowych na tylnej soczewce.

    Cześć!
    Napisz proszę jakiego koloru są powłoki na tylnej soczewce Twojego
    Heliosa. Niestety już nie pamietam swojego Zenita.
    Nie chodzi mi o jakieś super recenzje, tylko proste:
    - fioletowe
    - zielonkawe
    - purpurowe
    - złociste

    Maciek

  • 38. Data: 2009-03-24 19:33:17
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > Kiepskie efekty z FD 50/1.8 i moim G1 nie musialy
    > byc akurat tym spowodowane - probowalem go w komisie
    > a tam obiektyw mogl spokojnie np. zaplesniec.
    >
    > Pisalem wiec o _obiektywie_ Canon FD a nie o aparacie.

    Myślałem że podpiąłeś starego Canona do starego Canona. Zapomniałem że masz
    G1.

  • 39. Data: 2009-03-24 19:35:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Mar 2009, Marek Wyszomirski wrote:

    > Coolpxem 995) - http://www.toya.net.pl/~wyszomir/rozne/wazka26007f.j
    pg

    Tego Coolpixa schowałeś w osłonie pt. "kwiatek"?
    Bo usiłuję dojść co widzę w oku ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2009-03-24 20:41:39
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał:

    > Tego Coolpixa schowałeś w osłonie pt. "kwiatek"?
    > Bo usiłuję dojść co widzę w oku ;)

    Nie - odbity Coolpix (wraz z doczepionym do niego fotografem) wygląda na
    zdjeciu tak: http://www.foto-przyroda.pl/index.php?id=0,0,0,0,205
    48 :-)
    To, co widzisz w oku ważki to raczej nie są żadne odbicia - wyadaje mi się,
    ze ta ważka miała po prostu takie plamki na oku.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)