  • 11. Data: 2010-05-14 11:01:56
    Temat: Re: lustrzanka do 2k pln - typy
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Tak jest, kit optycznie bardzo dobry, podobnie matryca. Problemów z
    > zasilaniem zadnych - mowa o eneloopach - ale tu podobno moze byc róznie
    > w zaleznosci od egzemplarza, ze starszymi obiektywami (co tutaj
    > nieistotne) radzi sobie lepiej od kadyszki.
    > Ergonomicznie bez zarzutu, choc oczywiscie nalezy pamietac, ze to entry
    > level.
    > Do tego mozna miec w wersji czerwonej, bialej lub granatowej. No i
    > czarnej oczywiscie. ;-)

    Konwerterek na M42 za 35zł (zdzierstwo!).
    Zenity z obiektywami od 40zł.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 12. Data: 2010-05-14 11:19:22
    Od: mt <t...@i...pl>

    Kell a pisze:
> [...]
    > - cena do 2k pln (internetowa)
    > - marka nie gra roli (brak sasiadow ze szklami do pozyczenia), ale mysle
    > cos klasycznie, a wiec z Nikona, Canona lub Pentaxa
    > - fotografia amatorska (imprezy rodzinne, wypady wakacyjne etc standardy)
    > - z kitowym szklem w komplecie i za jakis czas (pewnie dluzszy) jakies moze inne
    szklo,
    > dlatego dosc istotne jest jakosc tego szkla. Kiedys niezle kity byly w Pentaksach,
    a teraz?
    > - jako, ze rodzinka przesiada sie z jakiejs malpki, to pewnie przydalby sie tez

    A musi być lustro? Nie lepszy byłby taki Panasonic G1 albo nawet dołożyć
    te kilkadziesiąt zł i np. Olympus E-PL1.

    --
    marcin

  • 13. Data: 2010-05-14 11:37:25
    Od: Kell a <k...@n...com>

    mt <t...@i...pl> napisał(a):

    >A musi być lustro? Nie lepszy byłby taki Panasonic G1 albo nawet dołożyć
    >te kilkadziesiąt zł i np. Olympus E-PL1.

    Decyzja jest na lustro. Bardziej profi :)
    Nie mnie to oceniac, chca, beda mieli, ja mam tylko
    wybrac sprzet. A w sumie - to czemu nie lustro? :)

  • 14. Data: 2010-05-14 11:48:07
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał(a):

    >Pentax K-x.

    Ciekawa propozycja.

  • 15. Data: 2010-05-14 12:09:48
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Decyzja jest na lustro. Bardziej profi :)

    Jak chcą być najbardziej profi niech kupią Sony NEX-5.

    > Nie mnie to oceniac, chca, beda mieli, ja mam tylko
    > wybrac sprzet. A w sumie - to czemu nie lustro? :)

    Jest w archiwum... imho to jak nie kupią E-PL1 to wtopią ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 16. Data: 2010-05-14 12:09:53
    Od: mt <t...@i...pl>

    Kell a pisze:
    > Decyzja jest na lustro. Bardziej profi :)
    > Nie mnie to oceniac, chca, beda mieli, ja mam tylko
    > wybrac sprzet. A w sumie - to czemu nie lustro? :)

    Argument o bardziej profi pominę ;) Po prostu uważam, że do zastosowań,
    które wymieniłeś, jako aparat rodzinny dla ludzi przesiadających się z
    jakiegoś kompakta takie m4/3 byłoby lepszym rozwiązaniem. W lustrach
    inaczej działa af, inaczej działa pomiar światła, do tego trzeba sie
    przyzwyczaić.

    --
    marcin

  • 17. Data: 2010-05-14 12:11:51
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    a.com> napisał(a):

    > Ciekawa propozycja.
    Ostatnio na tyle ciekawa, że jak kumpela chciała go kupić w Auchanie w promocji
    za 1800zł to powiedzieli jej, że było kilkanaście sztuk i sprzedały się w
    godzinę po otwarciu :-)

  • 18. Data: 2010-05-14 12:46:25
    Od: Kell a <k...@n...com>

    mt <t...@i...pl> napisał(a):

    >Argument o bardziej profi pominę ;)

    Slusznie ;)

> [...]
    >jakiegoś kompakta takie m4/3 byłoby lepszym rozwiązaniem. W lustrach
    >inaczej działa af, inaczej działa pomiar światła, do tego trzeba sie

    Ustawia A i bedzie ok :) Zreszta to ich sprawa juz potem, jak bede mial
    czyste sumienie, ze polecilem im dobry sprzet.

  • 19. Data: 2010-05-14 12:46:53
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "gietrzy" <c...@g...pl> napisał(a):

    >Jest w archiwum... imho to jak nie kupią E-PL1 to wtopią ;)

    Ale w archiwum jest tez czemu lustrzanka... :-)

  • 20. Data: 2010-05-14 15:43:06
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 14-05-2010 12:30, Ziemo pisze:

    > Po co komu w tych czasach aparatura, jak wódka tania.

    Są hobbiści. Sam takie znam.