  • Data: 2009-06-09 22:49:50
    Temat: Re: lustrzanka czy hybryda?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Jun 2009, j...@u...at wrote:

    > w wyminionych przeze mnie modelach z cala pewnoscia tak nie jest
    > na M nastawiam dowolny czas, przyslone i tak funkcjnuje z lampa.
    > jesli tak masz to zobacz w opcjach nastawien lampy zewnetrznej.

    Z ciekawości - skąd założenie że mowa o lampie *zewnętrznej*?
    Z liczny mnogiej lamp? :D
    FZ50 w ręku miałem, czy pozwala na "swobodę nastaw" nie pamiętam,
    ale może o to chodzi - o nastawy lampy wbudowanej.
    Ciekaw jestem, bo "duże hybrydy" na ogół nie miały w tym zakresie
    ograniczeń (znaczy automatykę i ręczne sterowanie ekspozycji
    światła zastanego i lampy przełącza się *niezależnie*)

    > zreszta czy pytajacy bedzie uzywal lamp zewnetrznych ?

    Do kompakta (z hybrydami włącznie)? - lampa obowiązkowo!
    (można nie kupować do lustrzanki).

    pzdr, Gotfryd