  • Data: 2023-11-16 16:42:25
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/11/2023 08:25, Myjk wrote:
    > Wed, 15 Nov 2023 06:11:03 +0000, ddddddddddd

    > To miej też świadomość, że ktoś je kiedyś kupił jako nowe.
    > Za 30 lat też będziesz mieć w opór elektryków "za grosze".

    no i za 30 lat będę sięzastanawiał czy lepiej wymieniać wtryski czy baterie

    > To tak jak u mnie, bo nie wykręcam odpwoiedniej ilości
    > kilometrów, mimo że jeżdżę 2-3x więcej niż większość
    > kowalskich i mimo że samochodem pracuję.

    no widzisz, tylko ty potrzebujesz auto kilka razy droższe niż ja. Ja
    wolę te pieniądze przeznaczyć na coś innego.

    > Też tak mało jeździsz, czy tak dużo? Ten VAN

    Transit ma chyba 180 mil od ładowania do ładowania wg katalogu. To ile
    zrobi realnie? 120? czy po 80 lepiej podłączyć? Przykład z zeszłego
    tygodnia: 400 mil w jeden dzień. Dwa tygodnie temu: o 13:00 dostałem
    zlecenie 80 mil od miejsca w którym pracowałem. Wiem, w elektryku
    mógłbym przenocować pod ładowarką, jednak wolałem o 19:00 być w domu.
    Nad osobówką nawet się zastanawiałem, ale brak V2G przekonał mnie do
    tego, że nie ma sensu się ograniczać

    > (czyli SUV tylko czysto do roboty), to ma
    > homologację ciężarową?

    van czyli bus, co ma do tego homologacja?
    Nawet truję dodatkowo, bo w dupie mam to, że dwie drabiny na dachu
    zwiększają spalanie o 1L/100km...