  • Data: 2011-01-17 08:43:15
    Temat: Re: lpg i silniki start stop
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ih009h$71t$1@news.onet.pl...

    > Tak. Przy czym szczegolow nie znam i nie wiem, czy jest to pojedynczy
    > wtrysk benzyny czy kilka wtryskow oraz czy chwilowo dzialaja wszystkie
    > wtryskiwacze benzynowe naraz czy wybiorczo po kolei. Generalnie kazde
    > rozwiazanie jest mozliwe. To tylko kwestia oprogramowania sterownika LPG.

    Raz benzynowe a raz lpg to napewno nie. Silnik raczej nie chodził by przy
    tym równo. Prawie napewno jest to jednoczesny wtrysk gazu i benzyny. No i
    teraz po co to robić skoro ma spalać tez benzynę, do tego na zimnym pewnie
    tylko benzynę a dochodzi koszt instalacji i serwisowania, nie mówiąc o
    problemach z regulacją.