  • Data: 2013-07-04 19:47:49
    Temat: Re: list dziękczynny - Moto Italia
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-04 18:34, Ivam pisze:

    > Reasumując śmiem twierdzić, że też Was nigdy nie odwiedzę. A to dlatego,
    > że zamiast się przyznać do winy, to się wykręcacie ładnymi, politycznymi
    > gadkami. Nie wasza wina, było tanio, my jesteśmy ok, itd. Biedactwa
    > poszkodowane.

    wow

    > Nie tłumaczcie nam tylko zadośćuczyńcie klientowi - na 100% wtedy odwoła
    > niepochlebną opinię. A tak? Jesteście odbierani (przynajmniej przeze
    > mnie) jak ostatni matacze.

    wow^2

    > O regule "klient ma zawsze racje" już wszyscy zapominają. Klient ma
    > zostawić pieniądze i się nie czepiać.

    wow^3

    > O! Nie dość, że można wytłumaczyć publicznie, że klient jest głupi, to
    > można sobie zrobić reklamę. Brawo!

    wow^4

    Nie bronie serwisu Moto Italia bo nie wiem jak bylo dokladnie. Ale skoro
    gosc zleca wymiane uszczelniaczy (2 h z przerwa na browara) a potem
    placze ze mu motocykl zgasl na swiatlach to cos jest z nim nie tak.
    Osobiscie sam bym takiego leszcza skroil podwojnie. Raz za uszczelniacze
    i wymiane (2h z przerwa na piwo) a drugi raz za trucie dupy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X