-
Data: 2013-07-13 21:18:36
Temat: Re: list dziękczynny - Moto Italia
Od: jeDrASS <b...@u...gov> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-07-04 16:52, Moto-Italia pisze:
> Salon MotoItalia,
>
> W odpowiedzi na ten "otwarty list dziękczynny" chcieliśmy uprzejmie
> zwrócić uwagę, że fakty w nim zostały przedstawione bardzo jednostronne
> i w naszym mniemaniu krzywdząco dla salonu "MotiItalia", dla którego
> dbanie o dobro klienta jest celem priorytetowym. Okres, który nasz były
> klient raczył opisać jako "miesiąc umawiania na przegląd" wg naszej
> oceny był nie tylko krótszy, ale nade wszystko wynikał z nawału pracy w
> serwisie, który zajmuje się serwisowaniem maszyn wszystkich marek-
> każdego klienta pragniemy obsłużyć jak najszybciej, nie możemy jednak
> zignorować osób, które zostawiły już swoje maszyny, porzucając je na
> rzecz kogoś, kto chciałby aby zająć się jego motocyklem natychmiast. W
> każdym warsztacie samochodowym czy motocyklowym, z reguły należy się
> umówić- czasami jest to okres dłuższy, czasami natychmiastowy- tak jest
> również u nas. Pech chciał, że autor listu trafił na szczyt sezonowych
> przeglądów - stąd odległy termin, za który oczywiście przepraszamy.
Cieszę się, że Państwo odważnie postanowili odpowiedzieć na ten list..
Nie spodziewałem się tego...
Proszę porozmawiać z Panem Mateuszem kiedy do niego dzwoniłem :-)
Proszę też sobie przypomnieć, że na moje usilne zawracanie wam głowy
dostałem od Państwa numer do "Kierownika". W końcu on się ożywił i wtedy
rzeczywiście prawie z dnia na dzień przyjął, wspominając, że maszyna
będzie prawie na drugi dzień.
> Ponieważ, naprawa, z powodów niezależnych od firmy "MotoItalia", miała
Rozumiem, że mają Państwo problem z realizacją zamówień części, ale ja
mówiłem pierwszego dnia, że pocą mi się lagi. I wieźli te
uszczelniacze.. i wieźli.. i wieźli.. ponad miesiąc.. a na koniec po
opierdzielu dowieźli z Larssona..
> potrwać dłużej niż początkowo założono, zaproponowaliśmy klientowi,
> bezpłatne użyczenie motocykla zastępczego do czasu przygotowania jego
> własnej maszyny- owym motocyklem była nowa Aprilia Shiver 750. Tego
> typu zachowanie wyróżnia nas wśród serwisów - nawet jeżeli serwisy
> samochodowe udostępniają pojazdy zastępcze są to zazwyczaj usługi
> odpłatne. Niestety klient nie był zainteresowany krótkoterminowym
> użyczeniem motocykla- chciał nim pojechać na wakacje, zabrać go na około
> półtora tygodnia i zrobić ( co de facto nie było dla nas problemem)
> około 2 000 km. Wychodzimy z założenia, że motocykle udostępniamy na
> czas trwania naprawy serwisowej- nie możemy ich oddać na dłużej ponieważ
> muszą czekać w gotowości, aby ewentualnie służyć naszym innym klientom.
Ależ klient był zainteresowany. Planował wyjazd nad morze, a motocykl
tkwił w serwisie trzeci tydzień, bo panowie rozebrali go nie mając
części. Kuriozalnych uszczelniaczy do lag. Nie obiecuje się podstawienia
zastępczego motocykla, a następnie w panice jednak oddzwania, że nie
będzie. Wygląda to troszkę dziecinnie.
> Ostateczna uwaga na temat tego, że motocykl po kilkudziesięciu metrach
> po opuszczeniu serwisu zgasł na światłach, sugerująca, że nie
> dopełniliśmy jakichś obowiązków jest wprowadzaniem opinii publicznej w
> błąd. Motocykl naszego byłego klienta, został wstawiony do serwisu w
> celu wymiany uszczelniaczy w przednim zawieszeniu- ostatecznie, sama
> usługa została wykona bezpłatnie ( klient zapłacił tylko za materiały).
> Żaden dodatkowy przegląd, diagnostyka, ani jakikolwiek inny rodzaj
> serwisu nie został przez klienta zlecony. Rzeczony motocykl jest maszyną
> używaną i nie obejmuje jej gwarancja. Fakt, że zgasł na światłach nie ma
> żadnego związku z pobytem w naszym serwisie i mógł mieć wiele przyczyn,
> łącznie z nieumiejętnym wypuszczeniem sprzęgła.
Proszę nie obrażać mnie tym, że nie potrafię puścić sprzęgła. Bo jeżdżę
nie od wczoraj, a na Shiverku w trzecim sezonie mam 34kkm. i jakoś do
tej pory udawało mi się ruszyć..
Proszę porozmawiać z serwisantami, bo nie zdaje sobie Pan sprawy jak
wygląda wasz serwis, a odpisując na mój oburzony post dowodzi Pan
nieznajomości tej szczególnej sprawy lub po prostu przeinacza Pan fakty.
Otóż motocykl był oddany na przegląd przy 30k, obejmuje on pierdoły, bo
filtr powietrza i ciśnienie w oponach. Zgłosiłem lagi w okolicach końca
maja. A na trzy dni przed przyjęciem motocykla jakieś pocenie się w
okolicach zębatki napędowej. Kierownik serwisu uczciwie ostrzegł, że nie
wie co i jak z tym poceniem się i może być kłopot.
> Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny
> zastępczej, a sama usługa, w ramach rekompensaty za przedłużenie nie
> będące winą firmy "MotoItalia", została wykonana bezpłatnie.
Nic nie było bezpłatne :-)
Otóż za Państwa dokonania na moim motocyklu zapłaciłem 394zł.
A oto wyniki tej działalności, uszczelnienie przy zębatce napędowej, a
więc zdjęcie sprzęgła. Co skończyło się nieodpowiednim zamocowaniem i
nieodpowietrzeniem, w wyniku tego właśnie stanąłem na środku Puławskiej.
Dopychając i na wpół jadąc wróciłem do was i mechanikom wyjaśniłem co im
zrobię jak nie naprawą partactwa. Kolejna rzecz to uszczelnienie jednej
lagi po moich "delikatnych" sugestiach, że jak nie ma od miesiąca
uszczelki z napisem aprilia to trzeba ruszyć się do larssona.. :-)
A po drodze nad morze odkryłem, że oczywiście ciśnienie nie sprawdzone
:-) nie mówiąc, że w trakcie tego odkryłem w dolnej półce część waszego
podnośnika zaplątaną w przewody hamulcowe, które oczywiście były
nieprzykręcone..
> O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie-
> zapraszamy klientów z Warszawy i okolic, do odwiedzenia nas i
> skorzystania ze specjalnej oferty. Przez najbliższe 7 dni będziemy
> dokonywać pomiarów na hamowni w promocyjnej cenie 170zł oraz udzielać
> wszystkim klientom bezpłatnych konsultacji dotyczących możliwości
> taniego podniesienia sportowego potencjału ich motocykla. Maszyny będzie
> można również dostroić w profesjonalny sposób za pomocą hamowni.
Rzeczywiście, trzeba się przejechać i przekonać..
--
jeDrASS
Następne wpisy z tego wątku
- 13.07.13 21:19 jeDrASS
- 13.07.13 21:29 Akarm
- 14.07.13 04:56 Adam Wysocki
- 14.07.13 04:56 Adam Wysocki
- 14.07.13 10:19 Baczek
- 23.07.13 12:18 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-02 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2025-01-02 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=