eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwlekko OT zerwanie współpracyRe: lekko OT zerwanie współpracy
  • Data: 2009-12-21 12:46:42
    Temat: Re: lekko OT zerwanie współpracy
    Od: Maniek <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Peter May pisze:
    > W dniu 2009-12-21 13:25, Maniek pisze:
    >> Witam szanownych grupowiczów.
    >>
    >> Czy zdarzyło się Wam mieć na tyle upierdliwego klienta
    >> np: telefony w piątek wieczorem z nerwowym przypomnieniem
    >> o zmianie numeru telefonu na podstronie, zgłaszanie każdej poprawki,
    >> nawet błahej poprawki
    >> z ultra wysokim priorytetem itd, że zdecydowaliście się na podziękowanie
    >> klientowi i zrezygnowanie z dalszej współpracy ?
    >
    > Oczywiście, że zdarza się. Być może masz tak umowę skonstruowaną, a być
    > może pozwalasz na to klientowi.
    >
    > Propozycja: wystaw rachunek za usługi i klient sam zapyta się: "A za co
    > to?". Następnym razem zastanowi się, a przynajmniej powinien, kiedy
    > będzie chciał sięgnąć po telefon ;-)
    >

    Chodzi o to, że jeszcze nie ma żadnej umowy.
    Został wykonany projekt i klient chce podpisać
    umowę serwisowania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: