eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwlekko OT zerwanie współpracyRe: lekko OT zerwanie współpracy
  • Data: 2009-12-21 13:03:34
    Temat: Re: lekko OT zerwanie współpracy
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mon, 21 Dec 2009 13:25:59 +0100, Maniek napisał(a):

    > Czy zdarzyło się Wam mieć na tyle upierdliwego klienta
    > np: telefony w piątek wieczorem z nerwowym przypomnieniem
    > o zmianie numeru telefonu na podstronie, zgłaszanie każdej poprawki,
    > nawet błahej poprawki
    > z ultra wysokim priorytetem itd, że zdecydowaliście się na podziękowanie
    > klientowi i zrezygnowanie z dalszej współpracy ?

    Klientów często nadmiaru nie ma, więc jeśli nie chcesz stracić tego, a znów
    nie zależy Ci na nim za bardzo, możesz podkręcić mu śrubę i np. przy
    kolejnym telefonie poinformować o dodatkowym koszcie za wykonanie zadania.

    Jeśli umowa Cię zobowiązuje do realizowania wszystkich zachcianek klienta,
    to ją zmień, przedstaw nowe warunki i jak się zgodzi to zarobisz więcej, a
    jak nie to przynajmniej nie będzie Ci żal że spuściłeś klienta.



    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: