eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwlekko OT zerwanie współpracyRe: lekko OT zerwanie współpracy
  • Data: 2009-12-21 12:37:31
    Temat: Re: lekko OT zerwanie współpracy
    Od: Peter May <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2009-12-21 13:25, Maniek pisze:
    > Witam szanownych grupowiczów.
    >
    > Czy zdarzyło się Wam mieć na tyle upierdliwego klienta
    > np: telefony w piątek wieczorem z nerwowym przypomnieniem
    > o zmianie numeru telefonu na podstronie, zgłaszanie każdej poprawki,
    > nawet błahej poprawki
    > z ultra wysokim priorytetem itd, że zdecydowaliście się na podziękowanie
    > klientowi i zrezygnowanie z dalszej współpracy ?

    Oczywiście, że zdarza się. Być może masz tak umowę skonstruowaną, a być
    może pozwalasz na to klientowi.

    Propozycja: wystaw rachunek za usługi i klient sam zapyta się: "A za co
    to?". Następnym razem zastanowi się, a przynajmniej powinien, kiedy
    będzie chciał sięgnąć po telefon ;-)

    --
    Peter

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: