eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwlekko OT zerwanie współpracyRe: lekko OT zerwanie współpracy
  • Data: 2009-12-21 13:24:52
    Temat: Re: lekko OT zerwanie współpracy
    Od: Peter May <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2009-12-21 13:46, Maniek pisze:
    > Peter May pisze:
    >> W dniu 2009-12-21 13:25, Maniek pisze:
    >>> Witam szanownych grupowiczów.
    >>>
    >>> Czy zdarzyło się Wam mieć na tyle upierdliwego klienta
    >>> np: telefony w piątek wieczorem z nerwowym przypomnieniem
    >>> o zmianie numeru telefonu na podstronie, zgłaszanie każdej poprawki,
    >>> nawet błahej poprawki
    >>> z ultra wysokim priorytetem itd, że zdecydowaliście się na podziękowanie
    >>> klientowi i zrezygnowanie z dalszej współpracy ?
    >>
    >> Oczywiście, że zdarza się. Być może masz tak umowę skonstruowaną, a
    >> być może pozwalasz na to klientowi.
    >>
    >> Propozycja: wystaw rachunek za usługi i klient sam zapyta się: "A za
    >> co to?". Następnym razem zastanowi się, a przynajmniej powinien, kiedy
    >> będzie chciał sięgnąć po telefon ;-)
    >>
    >
    > Chodzi o to, że jeszcze nie ma żadnej umowy.
    > Został wykonany projekt i klient chce podpisać
    > umowę serwisowania.

    No to jak się podchodzi do projektu bez umowy, to konsekwencje mogą być
    nieprzewidywalne. Łącznie z tym, że "wypnie się" na Ciebie.

    --
    Peter

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: