eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwlekko OT zerwanie współpracyRe: lekko OT zerwanie współpracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.d
    e!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Maniek <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: lekko OT zerwanie współpracy
    Date: Mon, 21 Dec 2009 13:46:42 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <hgnre3$llm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hgnpn9$qjc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hgnqqu$l5j$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ely60.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1261400323 22198 83.21.218.60 (21 Dec 2009
    12:58:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Dec 2009 12:58:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hgnqqu$l5j$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:394583
    [ ukryj nagłówki ]

    Peter May pisze:
    > W dniu 2009-12-21 13:25, Maniek pisze:
    >> Witam szanownych grupowiczów.
    >>
    >> Czy zdarzyło się Wam mieć na tyle upierdliwego klienta
    >> np: telefony w piątek wieczorem z nerwowym przypomnieniem
    >> o zmianie numeru telefonu na podstronie, zgłaszanie każdej poprawki,
    >> nawet błahej poprawki
    >> z ultra wysokim priorytetem itd, że zdecydowaliście się na podziękowanie
    >> klientowi i zrezygnowanie z dalszej współpracy ?
    >
    > Oczywiście, że zdarza się. Być może masz tak umowę skonstruowaną, a być
    > może pozwalasz na to klientowi.
    >
    > Propozycja: wystaw rachunek za usługi i klient sam zapyta się: "A za co
    > to?". Następnym razem zastanowi się, a przynajmniej powinien, kiedy
    > będzie chciał sięgnąć po telefon ;-)
    >

    Chodzi o to, że jeszcze nie ma żadnej umowy.
    Został wykonany projekt i klient chce podpisać
    umowę serwisowania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: