  • 41. Data: 2010-06-28 19:31:46
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: n...@s...com

    On Mon, 28 Jun 2010 19:05:17 +0200, "Karambol" <k...@g...pl>
    wrote:

    >Spadł by na koła i pojechał dalej a nie jak XT, spadł na koła a reszta jak

    aha, bo ja zrozumialem ze spadl na to drzewo i juz nic nie dalo sie
    zrobic.

    >Jakis błąd logiczny. Piszesz, ze w gorach kazdy kilogram sie liczy, ja mowie
    >ze gdzie tu sens w takim razie jesli lc4 jest o 30kg lżejszy. A ty na to
    >"Dlatego ze te kilogramy nie musza byc najwazniejsze." - nie rozumiem
    >zaprzeczyles sam sobie.

    Generalnie w gorach sie walczy o kazdy kilogram. Ale niektorzy wola
    miec ciezszy motocykl, ale wygodniejszy dojazd.
    Dlatego tysz nie kazdy lata po gorach na crossie (ale z drugiej strony
    nie kazdy lata na enduro).

    >Według mnie to właśnie w takim przypadku moc liczy sie na maxa.

    Liczy sie trwalosc silnika, tanie czesci z dobrym dostepem do nich,
    przyjemne przelozenia i cala masa innych zmiennych.

    >Czyli LC4 Adventure poszukuje.

    exc i lawety.

    >No wiec własnie Lc4 daje wlasnie to "ukrywanie błedów i pomaga wygrzebac sie
    >opresji"

    Fstrzonsajonce. btw siadlem sobie na ktoryms lc4 (640 adv bodaj) i
    jakby byl na mnie robiony! Ale i tak pierdole faszystow, wole
    ryzojadow :P

    >No jasne ze sie da. Ja jestem zdania, ze jak juz kupowac cos dla siebie to
    >najlepiej najleprze na co mnie aktualnie stac - a nie w mysl zasady, a może
    >byc, jakos sie tam da rade.

    Nie chce mi sie pisac. W skrocie - moj kumpel uznal ze xt jest dla
    niego najlepsze i nie chce zadnego ktm, xr600 ani nic.
    Biorac pod uwage ze podchodzil z rok do tematu to raczej se wszystko
    dokladnie przemyslal. (nie to zebym zrobil tak samo, ale wisz,
    potrzeby sa rozne)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 42. Data: 2010-06-28 19:32:57
    Od: n...@s...com

    On Mon, 28 Jun 2010 17:45:11 +0200, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >Wiedzialem,ze kiedys w koncu mi dojebiesz !!! ;-)

    Capku, no przeciez nikt by sie nie domyslil ze to Twoja iksera bo nic
    nie pisalem o wolnych obrotach! No ale jak sie wypusciles to niestety
    wszyscy sie dowiedzieli!

    pozdr
    newrom

  • 43. Data: 2010-06-28 20:30:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 28 Cze, 19:49, "Karambol" <k...@g...pl> wrote:
    > [...]
    >
    > Ps. i jak jak cos pisze to nie dosc ze tak musi byc, tak po prostu jest.
    > Dowody Panowie, Dowody!!
    Widać post pisany w mocnych nerwach bo aż się zrozumieć nie da.
    Powiedz, po jaki chuj tak się napinasz?

    A może ja na wzór Ciebie wrzucę film jak jeżdżę Zygzakiem po torze i
    będę się kłócił z całym światem, że Zygzak to zajebisty torowy sprzęt
    no bo przecież jest film, no nie? Chłopie ochłoń...
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2010-06-28 20:49:15
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqb.googlegroups.com...
    > A może ja na wzór Ciebie wrzucę film jak jeżdżę Zygzakiem po torze i
    > będę się kłócił z całym światem, że Zygzak to zajebisty torowy sprzęt
    > no bo przecież jest film, no nie? Chłopie ochłoń...

    A nie jest? Przeciez to scigacz jest - ma owiefki i w ogole taki
    scigaczowaty jest.

    To tak apropos tego, ze dzisiaj dowiedzialem sie, ze fazer to taki scigacz
    jest bardziej niz czoper;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 45. Data: 2010-06-28 21:05:10
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    blur pisze:
    > Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy na takim siodełku 400km nie boli ?

    A to już od d...y zależy ;) Jednego będzie boleć nawet 200 km na
    goldwingu, inny haruśnią zrobi 1000 km dziennie i będzie zadowolony.

    > a hardcore to jak jade z plecaczkiem na XT350
    > 150km dziennie :) dupy odpadają ale jaki fun :)

    Wiesz, ja przykładowo sprzedałem XL500R po tym, jak mi przyszło w jeden
    dzień zrobić nią 950 km po Polsce. Ale do 300-400 km dziennie dawała
    radę. DR-BIGiem też kiedyś po torze krosowym polatałem, nawet się da.

    > Też rozglądam się za czymś uniwersalnym ale
    > będzie ciężko, duża masa jest fajna na trasę a w terenie dupa
    > znowu lekki motocykl na autostradzie to lata jak szmata,

    Albo rybki albo akwarium, sorry. Nie ma złotego środka, zawsze będą
    jakieś minusy kompromisu. Możesz mieć moto bardziej szosowe albo
    bardziej offroadowe, ale to zawsze będzie kompromis. Sam musisz
    zdecydować, na czym bardziej Ci zależy.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 46. Data: 2010-06-28 21:12:31
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > A może ja na wzór Ciebie wrzucę film jak jeżdżę Zygzakiem po torze i
    > będę się kłócił z całym światem, że Zygzak to zajebisty torowy sprzęt
    > no bo przecież jest film, no nie? Chłopie ochłoń...

    Fakt, to mnie denerwuje i reaguje emocjonalnie. Ja na endurto zjadlem zęby,
    wlasciwie cale moje zycie to enduro. Nie uświadczysz mojego posta w zadnym
    innym watku bo sie po prostu nie znam,. ale na enduro sie znam i jakos nie
    moge przejsc do porzadku dziennego kiedy ktos pisze farmazony a ktos inny
    moze je wziac za kompetentne opinie.
    Wogole jakos nie moge zrozumiec, ze wypowiadaja sie ludzie, ktorzy nie maja
    pojecia. To jest tak jak te kwiatki co przychodza na 'mam talent' albo 'u
    can dance' i nie moga przyjac do wiadomosci, ze nie umieja i pojecia nie
    maja.
    Ciekawe jak bys reagowal w sytuacji kiedy znasz sie na czym naprawde a
    widzisz kompletne bzdury i za chiny nie mozesz wytlumaczyc, ze to nie
    prawda?

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 47. Data: 2010-06-28 21:26:50
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > aha, bo ja zrozumialem ze spadl na to drzewo i juz nic nie dalo sie
    > zrobic.

    Drzewo to bym ostateczny krach systemu korporacji;)

> [...]
    > miec ciezszy motocykl, ale wygodniejszy dojazd.
    > Dlatego tysz nie kazdy lata po gorach na crossie (ale z drugiej strony

    Dlatego rowniee dobrze moze miec ST 750, czy BMW 650 ale moze miec tez LC4
    Adventure, ktory na szosie nie ustepuje powyzszym ale one ustepuja jemu w
    górach

    > Liczy sie trwalosc silnika, tanie czesci z dobrym dostepem do nich,
    > przyjemne przelozenia i cala masa innych zmiennych.

    Pelna racja, szczegolnie w naszym kraju. Ale wpisz LC4 na allegro w
    częściach i zobacz czy czegos brakuje?

    > exc i lawety.

    Czyli zamiast wydac max 10tys na zajebistego LC4 chcial bys jeszcze bulic za
    lawete, auto, paliwo itp a przed chwila pisales o ekonomi (poniekąd)

    > Fstrzonsajonce. btw siadlem sobie na ktoryms lc4 (640 adv bodaj) i
    > jakby byl na mnie robiony! Ale i tak pierdole faszystow, wole
    > ryzojadow :P

    :D dobre! bo Japonce tez byli z faszystami:)

> [...]
    > Biorac pod uwage ze podchodzil z rok do tematu to raczej se wszystko
    > dokladnie przemyslal. (nie to zebym zrobil tak samo, ale wisz,

    Ja tez mam kilku takich kolegow..kazdy byl w szokku po przesiadce.
    Statystycznie rzec biorac twoj kolega tez by byl ale nie doswiadczyl...

  • 48. Data: 2010-06-28 22:14:37
    Od: n...@s...com

    On Mon, 28 Jun 2010 23:26:50 +0200, "Karambol" <k...@g...pl>
    wrote:

    >Dlatego rowniee dobrze moze miec ST 750, czy BMW 650 ale moze miec tez LC4
    >Adventure, ktory na szosie nie ustepuje powyzszym ale one ustepuja jemu w
    >górach

    Mowisz ze kultura pracy jest taka sama ?

    >Pelna racja, szczegolnie w naszym kraju. Ale wpisz LC4 na allegro w
    >częściach i zobacz czy czegos brakuje?

    Ej, ktory to opowiadal jak na pierdole z autoryzowanego serwisu z
    krakowa czekal kupe czasu, a jak juz dotarla sie okazalo ze to nie do
    jego motura byla ta czesc bo faszysci robia milijon kombinacji
    nazywanych tak samo ? Sorry, ale allegro/ebay to jest fajne zrodlo
    czesci (noo allegro mniej). Ale zamawiam klamota do hondy w Motoriscie
    i mam go 2-3 dni pozniej u siebie. Jak mi sie chcialo jezdzic do
    motofuna (bo telefonicznie 'sie nieda zamowienia zlozyc') to czesc
    mialem w 1-2 dni (zaleznie o ktorej zamowilem i w jaki dzien).
    Jak wyglada dostawa czesci do ktma ?

    >Czyli zamiast wydac max 10tys na zajebistego LC4 chcial bys jeszcze bulic za
    >lawete, auto, paliwo itp a przed chwila pisales o ekonomi (poniekąd)

    chcial nie chcial. Doceniam mozliwosc dojechania 500-600km za 50zl od
    glowy. Tego nie zrobisz lc4, prawda ? Jazda z laweta to wlasnie
    oszczednosci. Czasu i pieniedzy (rowniez na opony).

    >:D dobre! bo Japonce tez byli z faszystami:)

    ale popelniali sekupe, a w dodatku wymyslili fajne scyzoryki.

    >Ja tez mam kilku takich kolegow..kazdy byl w szokku po przesiadce.

    sie przesiadal z kaksa.

    >Statystycznie rzec biorac twoj kolega tez by byl ale nie doswiadczyl...

    mocne slowa, jak na dziesieciolatke! :P

    pozdr
    newrom

  • 49. Data: 2010-06-28 23:01:12
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > Mowisz ze kultura pracy jest taka sama ?

    Kultura pracy, ja nie narzekam, moja zona tez nie (zrobilem z nia ze 3 tys z
    bagazami- morze, teście, kilka zlotów, woodstock...) ale oczywiscie nie jest
    to ta sama jazda co ST. Duzego, mocnego singla nie czujesz tylko w
    prostujacych przyspieszeniem łokciach:)

    > Jak wyglada dostawa czesci do ktma ?

    Tloki, korbowody, zestawy naprwwcze zawiechy, i wogole co sie spieprzy - od
    ręki.. np na korbowód (robilem regeneracje starego po 30 tys ale
    pomyślałem, ze jednak kupie nowy i wymienię) czekałem 5 dni, tłok chyba 4
    dni szedl, lancuszek rozrzadku rekorwodowe 2 dni. Zrobilem kompletny
    remont - w sumie 9 godzin to zajeło, trzeba bylo wyjac silnik, rozpolowic,
    jeszcze 6 godz czekałem na wybicie i sprasowanie nowej korby do korbowodu i
    koła zamachowego (chody w warsztatach Falubaz'u -dlatego tak szybko).
    Ale ja ten silnik rozkladam jak kałacha w wojsku wiec nie mozna brac tego za
    wykładnie - nie kazdy musi znac sie na mechanice wiec powiedzmy, ze czesci
    sa dostepne bez problemu - robocizna to inna bajka.
    > chcial nie chcial. Doceniam mozliwosc dojechania 500 - 600km za 50zl od
    > glowy. Tego nie zrobisz lc4, prawda ? Jazda z laweta to wlasnie
    > oszczednosci. Czasu i pieniedzy (rowniez na opony).

    Kat pali mi na trasie 4.7 przy 100-120km/h - to jest luz na maxa - ale
    gaznika nie ruszalem nigdy jest w 100% fabryczny PHM40. Na duzym zbiorniku,
    ktory mam (tym 18L) mozna zrobic 350km od korka do resztek.

    > ale popelniali sekupe, a w dodatku wymyslili fajne scyzoryki.

    Ale z honorem:)

    > sie przesiadal z kaksa.

    > mocne slowa, jak na dziesieciolatke! :P

    Dobra! nie znam siem;P

  • 50. Data: 2010-06-29 07:25:42
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    n...@s...com wrote:

> [...]
    > motofuna (bo telefonicznie 'sie nieda zamowienia zlozyc') to czesc
    > mialem w 1-2 dni (zaleznie o ktorej zamowilem i w jaki dzien).

    Ja, ja, moge ja? Zwykle dostaje smsa po 3 dniach, ze sa do odbioru. To
    znaczy wlasciwie to ja tylko uzupelniam pogubione srupki, bo nic sie nie
    psuje, ale czesc jest czesc, nie?
    K.