    From: "Karambol" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: lekki teren i szosa
    Date: Tue, 29 Jun 2010 01:01:12 +0200
    <7...@4...com>
    <i0b430$q6n$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@4...com>

    > Mowisz ze kultura pracy jest taka sama ?

    Kultura pracy, ja nie narzekam, moja zona tez nie (zrobilem z nia ze 3 tys z
    bagazami- morze, teście, kilka zlotów, woodstock...) ale oczywiscie nie jest
    to ta sama jazda co ST. Duzego, mocnego singla nie czujesz tylko w
    prostujacych przyspieszeniem łokciach:)

    > Jak wyglada dostawa czesci do ktma ?

    Tloki, korbowody, zestawy naprwwcze zawiechy, i wogole co sie spieprzy - od
    ręki.. np na korbowód (robilem regeneracje starego po 30 tys ale
    pomyślałem, ze jednak kupie nowy i wymienię) czekałem 5 dni, tłok chyba 4
    dni szedl, lancuszek rozrzadku rekorwodowe 2 dni. Zrobilem kompletny
    remont - w sumie 9 godzin to zajeło, trzeba bylo wyjac silnik, rozpolowic,
    jeszcze 6 godz czekałem na wybicie i sprasowanie nowej korby do korbowodu i
    koła zamachowego (chody w warsztatach Falubaz'u -dlatego tak szybko).
    Ale ja ten silnik rozkladam jak kałacha w wojsku wiec nie mozna brac tego za
    wykładnie - nie kazdy musi znac sie na mechanice wiec powiedzmy, ze czesci
    sa dostepne bez problemu - robocizna to inna bajka.
    > chcial nie chcial. Doceniam mozliwosc dojechania 500 - 600km za 50zl od
    > glowy. Tego nie zrobisz lc4, prawda ? Jazda z laweta to wlasnie
    > oszczednosci. Czasu i pieniedzy (rowniez na opony).

    Kat pali mi na trasie 4.7 przy 100-120km/h - to jest luz na maxa - ale
    gaznika nie ruszalem nigdy jest w 100% fabryczny PHM40. Na duzym zbiorniku,
    ktory mam (tym 18L) mozna zrobic 350km od korka do resztek.

    > ale popelniali sekupe, a w dodatku wymyslili fajne scyzoryki.

    Ale z honorem:)

    > sie przesiadal z kaksa.

    > mocne slowa, jak na dziesieciolatke! :P

    Dobra! nie znam siem;P