    From: "Karambol" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: lekki teren i szosa
    Date: Mon, 28 Jun 2010 23:12:31 +0200

    > A może ja na wzór Ciebie wrzucę film jak jeżdżę Zygzakiem po torze i
    > będę się kłócił z całym światem, że Zygzak to zajebisty torowy sprzęt
    > no bo przecież jest film, no nie? Chłopie ochłoń...

    Fakt, to mnie denerwuje i reaguje emocjonalnie. Ja na endurto zjadlem zęby,
    wlasciwie cale moje zycie to enduro. Nie uświadczysz mojego posta w zadnym
    innym watku bo sie po prostu nie znam,. ale na enduro sie znam i jakos nie
    moge przejsc do porzadku dziennego kiedy ktos pisze farmazony a ktos inny
    moze je wziac za kompetentne opinie.
    Wogole jakos nie moge zrozumiec, ze wypowiadaja sie ludzie, ktorzy nie maja
    pojecia. To jest tak jak te kwiatki co przychodza na 'mam talent' albo 'u
    can dance' i nie moga przyjac do wiadomosci, ze nie umieja i pojecia nie
    maja.
    Ciekawe jak bys reagowal w sytuacji kiedy znasz sie na czym naprawde a
    widzisz kompletne bzdury i za chiny nie mozesz wytlumaczyc, ze to nie
    prawda?

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E